1 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 1 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

1 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

01 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Eindelijk is het zover! Vandaag ga ik vertrekken om 8 weken in Singapore te wonen en te werken. Om half 5 's ochtends gaat de wekker en brengt papa mij en mama naar het station in Hengelo. We gaan de trein in met het idee dat we lekker kunnen blijven zitten tot Schiphol.... Nou niet dus. Met koffers en al zitten we in de trein en als we in Deventer zijn wordt er omgeroepen dat de trein niet verder zal reizen dan Hilversum, dus wij moesten in Hilversum overstappen op de sprinter naar Schiphol. Wij in Hilversum uit de trein, sprinter pakken, gaat óók niet tot Schiphol, overstappen in Amsterdam. Uiteindelijk komen we drie kwartier later goed en wel aan op Schiphol en zitten we eindelijk bij de Starbucks waar we nog even met Mauro praten. Om 10.30 kunnen we boarden en om 11.45, een half uur later dan gepland, stijgen we op. Al met al ben ik op dat moment blij dat ik in het vliegtuig zit; natuurlijk is het wel lastig om afscheid van iedereen te nemen en voor zo lang weg te gaan, maar de stress valt in het vliegtuig van me af; ik zit hier nu, ik kan niet meer terug. We vliegen 12 uur lang met Singapore Airlines met heeeel lekker eten! Van slapen komt niet veel..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 19456

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: