2 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 2 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

2 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

02 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Om 6 uur 's ochtends landen we eindelijk op Changi (het vliegveld van Singapore) en als mama en ik naar de bagageband lopen zien we Marleen al staan! Zij is uit Kaapstad komen vliegen en we reizen verder met z'n drieën naar het appartementencomplex. Onze koffers zijn er al aardig snel en rond half 7 zitten we in de taxi die ons naar Pacific Mansion brengt. Hier komen we aan om kwart over 7 en worden we verwelkomd door de huisbaas, Telma. Samen met mama slaap ik in een tweepersoons-kamer bij haar in het appartement. De andere meiden slapen met 8 modellen in een appartement, maar omdat ik een van de jongste meisjes ben en samen met mijn moeder kom, slapen wij bij Telma in het appartement. Telma belt met Raymond (boeker van Mannequin, mijn agency) en hij zegt dat ik om 15.00 uur bij het agency moet zijn. Dus ik denk; mooi, kan ik nog 'even gaan liggen'. Maar zodra ik plat lig vertrek ik naar dromenland en om 13.00 uur word ik pas weer wakker; dat krijg je er van als je niet slaapt in het vliegtuig... Gelukkig heb ik voor ik in slaap viel al gedoucht en hoef ik me alleen nog maar om te kleden en verder klaar te maken. Om half 3 gaan mama en ik richting het agency en stoppen we ondertussen nog even bij de supermarkt. Als we bij het agency zijn, gebeuren er eerst de standaard dingen als maatjes opmeten, een stukje lopen en wat algemene informatie wat betreft telefoons e.d.. Maar daarna worden de vragen steeds gekker; het begint met wat voor kleur kleren ik bij me heb (dit valt opzich nog wel mee trouwen), maar daarna komen er vragen of ik contactlenzen heb en of ik met mijn ogen onder water open kan zwemmen. Eerst lach ik er een beetje om, omdat ik het nogal apart vind, maar Raymond legt uit dat dit voor shoots is waarbij je soms onder water foto's maakt, en dan is het een beetje raar als je met half open ogen op de foto staat, haha.
Na 1,5 uur daar te hebben gezeten, hebben mama en ik beltegoed en internet voor de telefoon die ik hier gebruik gehaald en nu zijn we weer in het appartement. We kunnen dus eindelijk even rusten want we hebben allebei aardig last van onze jetlag. Vanavond skypen we (misschien?) nog even met alle lieve mensen in Nederland en dan gaan we niet te laat slapen, want morgen begint er weer een nieuwe dag!

  • 02 Juli 2014 - 17:31

    Bianca:

    Hoi Eva en Nicole,
    wat een reis he .... en de temperatuur, daar zullen jullie ook nog wel even aan moeten wennen lijkt mij.
    Groetjes,
    Bianca

  • 02 Juli 2014 - 20:26

    Anita Huizing:

    hoi eva en nicole

    wat leuk om je reisverslag te lezen.
    wens jou heel veel plezier met al je modellen werk

    groeten herman anita leoniek

  • 02 Juli 2014 - 22:53

    Emanuella:

    Lieve Eva en Nicole,

    Super om te lezen dat de reis goed ging! WahHaha met je ogen open zwemmen is heeeeel belangrijk… ik hoop dat jullie jetlag snel weg is en jullie naast je werk samen nog iets leuks kunnen doen. We blijven je volgen en zijn hartstikke trots dikke kus Wella Jelle en tijmen xx

  • 07 Juli 2014 - 09:47

    Lynn:

    Heeey Eva en Nicole ,

    Wat leuk om te lezen,
    Veel succes nog in Singapore en gied je
    Best doen

    Dikke kus Lynn je achternichtje xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 745
Totaal aantal bezoekers 19471

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: