4 juil 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 4 juil 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

4 juil 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

04 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag begon de dag pas laat dus mam en ik konden lekker uitslapen. Om 3 uur had ik de eerste casting en daarvoor zijn we nog even naar de Forever21 en de supermarkt geweest. Rond 2 uur gaan we richting het metrostation en half 3 zijn we al bij het gebouw waar de casting is. Achteraf blijkt het niet zo erg dat we wat vroeg zijn, want het duurt wel even voordat we de ingang hebben gevonden, en we nemen uiteindelijk alsnog de verkeerde. Na veel trappen op hoge hakken op te hebben gelopen kom ik via een heel vreemde deur de verkeerde ruimte binnen, deze mensen verwijzen me weer ergens anders naar en daar is uiteindelijk de ruimte waar ik de casting doe. Blijkbaar is de stylist voor wie het is heel enthousiast - je weet het nooit goed bij Aziaten, ze laten totaal niet merken wat ze van je vinden - en wil hij me gelijk shooten. Ik zou nog een casting om 5 uur hebben, maar de stylist, Johnny Khoo, belt naar mijn agency en hij regelt dat mijn casting wordt geannuleerd. Ik blijf dus bij hun om te shooten! Ik schiet twee outfits voor een editorial in de Nu You, een Chinees tijdschrift. Voor ik ging shooten ben ik snel naar beneden gesprint op blote voeten om mama te laten weten dat ze niet op me hoefde te wachten, want het kon nog wel even duren. Als ik om 5 uur klaar ben met shooten loop ik naar buiten en moet ik dus voor het eerst alleen met de metro naar het appartement. Dit gaat helemaal goed, want de metro is heel makkelijk en het is superveilig en schoon in Singapore. Samen met Eline kom ik terug bij het appartement en mam en ik gaan met z'n tweeën eten koken. Na het eten gaan we nog even langs de supermarkt om wat boodschappen te halen en 's avonds ga ik nog gezellig een uurtje bij twee andere Nederlandse meiden in het appartement zitten, die 4 verdiepingen hoger wonen. Een van hen is Natascha, die ook bij Fresh zit! Het is heel gezellig maar om 11 uur moet ik terug zijn, en spring ik onder de douche. Nu ben ik moe, GELUKKIG, de jetlag is een beetje over, en ik ga lekker slapen! Welterusten en eet smakelijk voor iedereen in Nederland! :)

  • 04 Juli 2014 - 20:20

    Air:

    Ooh klinkt gaaf eef en super leuk dat we je zo kunnen volgen! Geniet ervan xxxx

  • 04 Juli 2014 - 20:35

    Sam, Anna, Ruthger:

    De eerst shoot al gehad, ga zo door.
    Wie bint trots op oe in Olnzel

    Sam, Anna, Ruthger

  • 04 Juli 2014 - 20:35

    Sam, Anna, Ruthger:

    De eerst shoot al gehad, ga zo door.
    Wie bint trots op oe in Olnzel

    Sam, Anna, Ruthger

  • 04 Juli 2014 - 22:04

    Sander, Brigitte, Luc, Philip En Daniel:

    Hoi Eva we hebben net alle verhalen van jou gelezen. Gaaf hoor!!!
    hopelijk wen je snel aan het leven daar, en heb je veel fun daar.
    geniet er van en succes met de casting.
    groetjes aan je mams.

  • 05 Juli 2014 - 13:30

    Dette:

    Hoi Eva en Nicole,
    Wat een belevenis! Leuk om je reisverslag te lezen...
    Nu maar veel shoots.
    Ennnn genieten . Groetjes Ger Dette
    .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 19472

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: