10 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 10 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

10 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

10 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag was de eerste echte dag alleen! Ik sta al aardig vroeg op om eerst naar de supermarkt en daarna naar mijn casting te gaan. Eenmaal aangekomen moet ik daar een half uur wachten en duurt het allemaal veel langer dan gepland. De casting daarna wordt verzet waardoor ik die nog wel kan halen. Zo zijn het wel lange, zware dagen met veel lopen en doen alsof je heel blij bent. De klant wil je hier altijd in een jurkje zien, met make-up op en met hakken aan. In Nederland is dit niet zo en moet je juist zonder make-up en met skinny jeans en tanktop naar de castings. Zo kunnen ze namelijk goed zien hoe je figuur er uit ziet. De Aziaten willen graag weten hoe je er uit zou zien in een leuk jurkje van hun, en dat kunnen ze zich denk ik moeilijk inbeelden als wij een spijkerbroek aan hebben. Daar komt nog bij dat het hier natuurlijk veel te warm is voor een lange broek! Het valt nu nog mee, het is rond de 32 graden, maar als het echt heel warm is, kan het ongeveer + 40 graden worden met volle zon. Het is hier heel benauwd omdat de lucht heel vochtig is.
De laatste casting is in een groot winkelcentrum. Als ik weg mag loop ik terug naar de lift waarvan ik denk dat ik er vandaan kom, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ik kom hele ergens anders uit dan waar ik er in ben gegaan en uiteindelijk loop ik zo'n 30 minuten te zoeken in een winkelcentrum van 20 verdiepingen naar een uitgang, terwijl er toch echt om de 15 meter EXIT-bordjes staan; alleen deze leiden nergens naartoe, ze wijzen allemaal naar elkaar en alles behalve de goede kant op. Ik loop terug naar het appartement om al mijn spullen te verhuizen, want ik moet naar de vier-persoonskamer. Ik slaap hier nu met een Russisch en een Lets meisje op de kamer, en binnenkort komt hier mijn moederbureau-genootje Valou bij; zij zit ook bij Fresh! Heel gezellig dus :) Rond 7 uur ga ik koken en iets later skype ik even met mama die inmiddels thuis is en met opa en oma, die bij ons thuis zijn. Daarna ga ik een film kijken en skype ik nog even met Lars en nu ga ik lekker slapen!

  • 10 Juli 2014 - 22:50

    Annet En Sterre:

    Hey Eva. Wat leuk om al je belevenissen op je blog te lezen! En wat spannend allemaal om te doen! Hier dromen zoveel meiden van maar jij hebt dat geluk dus.....have fun! Er is hier iemand die je verschrikkelijk mist;-Geniet van alle leuke dingen die nog op je pad komen de komende tijd. Heel veel liefs (ook van de rest van de family) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 19462

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: