11 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 11 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

11 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

11 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Het is alweer vrijdag! Wat gaat de tijd hier supersnel... Mijn dag begon rustig, ik moest om 11 uur bij het agency zijn om mijn loopje te oefenen. Ze waren niet heeel vriendelijk want ze willen hier per se één manier van lopen hebben en als je daar niet aan voldoet kunnen ze zich niet makkelijk aanpassen. Het was dus hameren, hameren, hameren, even slikken en doorbijten... Daarna ga ik naar de supermarkt om alvast boodschappen te doen voor het avondeten. Zo gek dat ik dat nu allemaal zelf doe! Ik moet er ook aan denken om zelf te wassen en zo, best veel verantwoordelijkheid in een keer maar ik leer er wel veel van! Om half 3 is mijn eerste casting voor een Marks & Spencer advertorial in 'her world magazine'. Hier ga ik met de metro heen, maar terug ga ik met twee andere meisjes mee. Zij willen allemaal andere kanten op dan hoe ik heen ben gekomen maar ik laat me maar meevoeren, waardoor we er dus uiteindelijk te lang over doen... Om 4 uur kom ik weer aan bij het appartement en moet ik gelijk weer weg, want om half 5 heb ik een casting voor een jewelry show van Louis Vuitton. Met mijn maat schoenen zit je alleen nooit echt goed bij castings of shows. Ik heb maat 37 van hakken en dat is heel klein voor een model, gemiddeld is dit zo'n 39 of 40. Ik krijg dus te grote schoenen aan en strompel voetje voor voetje de ruimte binnen. Gelukkig ziet de klant direct dat ik te grote schoenen aan heb en zegt hij dat het niet zo'n probleem is. Daarna ga ik terug naar het appartement en ga ik koken, ik word ook steeds zelfstandiger!! Ik ga daarna lekker lezen en skypen met mam en zo ga ik lekker slapen:)

  • 11 Juli 2014 - 22:09

    Eefje:

    Eeeef, wat leuk om te lezen wat je allemaal doet en meemaakt!! Knap van je dat je nu alles zelfstandig doet! Nog heel veel plezier en succes daar en natuurlijk blijf ik al je verhalen volgen :) xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 19475

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: