17 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 17 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

17 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

17 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag had ik de eerste echte (geboekte) job. Twee weken geleden had ik de casting-die-een-shoot-werd-job, dus eigenlijk was dat de eerste job maar voor deze werd ik echt geboekt! Maar 's ochtends had ik eerst nog een casting samen met Valou in het sph-building. We gingen er samen met de bus heen. De casting was voor Her World Bride, dat hebben ze hier in Singapore heel veel: bridal shoots. De mensen hier zijn gek op bruiloften en dan vooral de jurken die hier bij komen kijken. Er zijn zelfs heeel veel speciale tijdschriften voor bruidsjurken.
Na de casting gaat Valou gelijk door naar haar job en ik ga eerst rustig naar huis. Hier ga ik even lekker op bed liggen en maak ik een lunch om mee te nemen naar de shoot. Rond half 12 ga ik weg en neem ik de bus. Ik moet een half uur in de bus dus ik neem om de tijd te verdrijven mijn boek erbij, maar nu kwam natuurlijk het onvermijdelijke; ik bleef te lang in de bus zitten. Gelukkig ben ik nog op de goede straat - Pasir Panjang Road -, maar die blijkt ellendig lang te zijn. Uiteindelijk kom ik om 12:45 aan bij de studio, precies op tijd. Ik ga na een halfuurtje wachten - te laat zijn is uiteindelijk nooit zo erg - in de makeup en in het haar. Mijn haar wordt getoupeerd en de makeup is vooral gericht op de ogen. Ik schiet drie foto's met op elke foto in totaal 4 modellen, het is een editorial (fotoserie) voor de Augustus issue vanIcon Magazine. De shoot was met de belangrijkste stylist van Singapore, Jeremy Tan! Een goed begin dus:) op de terugweg naar het appartement haal ik weer de benodigde boodschapjes. 's Avonds kook ik voor mezelf en ga ik lekker douchen. Ook skype ik nog even met mam en An, en met Lars,Ties en Sterre ;p. Nu ga ik alweer lekker slapen want morgen zijn er weer castings te doen!

  • 17 Juli 2014 - 19:56

    Opa En Oma:

    Hoi Eva

    Opa heeft jouw blog voorgelezen. Heel mooi, dat je je eerste betaalde opdracht hebt gehad.
    Alles is hier oke,
    en zelfs heel warm weer. Eva tot de volgende blog. Houd je taai.

    Groetjes opa en oma.

  • 17 Juli 2014 - 20:49

    Anna:

    Leuk Eeef
    Succes wijffie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 19474

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: