19 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 19 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

19 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

19 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag even een heel kort en saai verslagje. Ik heb helemaal niks gedaan; ten eerste omdat ik heeel moe ben en ten tweede omdat ik ziek was vanochtend.. 's Nachts werd ik een paar keer wakker en had ik het koud ?! Terwijl het hier zelfs 's nachts nog 30 graden is en wij met maar één ventilator op de kamer slapen. Ik wikkelde me in mijn deken en probeerde verder te slapen, maar vanaf half 6 's ochtends lukte dit niet meer dus toen ben ik maar muziek gaan luisteren. Ik zou eerst naar Sentosa gaan met Valou en haar ouders maar dat werd hem ook niet meer aangezien ik zo slecht te pas was. Om 10 uur heb ik Natascha (vd Pol, ook van Fresh) nog geholpen om wat polaroids te maken en daarna heb ik in eerste instantie heel lang in bed gelegen, met paracetamol op, niks doen, een beetje lezen en muziek luisteren. Ik ben nog wel naar de supermarkt geweest en heb havermoutpannekoekjes als avondeten gemaakt, maar nu ga ik zo vroeg mogelijk slapen!

  • 19 Juli 2014 - 22:35

    Fam. Ten Bokum:

    Hey Eva,

    Heel leuk om te lezen, wij zitten in Kroatië ook heel leuk.
    Heel veel succes nog alleen in de grote stad!

    Gr. Luc Philip en Daniel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 19481

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: