27 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 27 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

27 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

27 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Super leuke dag vandaag! Ik heb heeerlijk uitgeslapen tot kwart voor 12, wat me serieus nog nooit eerder is overkomen. Daarna ging ik lekker ontbijten (?) en een beetje mijn tas inpakken. Tot 3 uur heb ik een beetje gelezen en me wat verveeld, en daarna ging ik me omkleden. Om half 4 werden Natascha en ik opgehaald door een vriend van Natascha die ons mee naar een beach club nam. Die beach-club was op Sentosa Beach, waar ik al eerder was geweest. We waren 'te gast' bij die man dus kregen gewoon gratis drankjes e.d.. Dat is een van de voordelen van het model zijn hier; overal wordt je gratis/voor minder/als VIP toegelaten omdat mensen je interessant vinden. Het was een superchille beach-club met van die grote vierkante banken/matrassen waar je op kunt zitten, een zwembad erbij (wat wel heeeel smerig was) en een uitzicht op palmbomen en de zee. We zijn hier uiteindelijk tot 10 uur gebleven en hebben heerlijk gerelaxed en daar ook wat gegeten. Toen moesten we met een taxi naar huis, maar het was heeel druk bij de plek waar je taxi's kon krijgen. We kwamen aan de praat met een jongen die ook model is, die voor in de rij stond. Oh, we konden wel met hun taxi mee. Uiteindelijk was het niet echt om, om via River Valley Close te gaan dus hoefden we niet eens wat te betalen! Van geen taxi, naar een gratis taxi! Nu is het half 12, om 12 uur ga ik nog even skypen met opa en oma, en daarna met de familie in Sardinië, dus ga ik er nu vandoor, tot morgen!

  • 28 Juli 2014 - 16:16

    Chantal:

    hoi lieffie,

    ook vanuit R'dam volgen we je hoor.
    Je maakt wat mee daar overzee, echt geweldig hoe je dat allemaal doet zo in je uppie, we zijn hier onder de indruk.
    Veel succes de komende dagen maar weer en blijf van die leuke stukjes schrijven, pas goed op jezelf.

    liefs, Tal, Mark, Max, Janneke, Luuk, Klara

  • 10 Februari 2015 - 04:10

    Aved Ciccone:

    Eva, I enjoyed your utube video , I like your smile. You caught me by surprize.
    Now all I have to think about is if I will sleep tonight ♡
    Aved

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 19457

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: