9 & 10 & 11 augustus - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 9 & 10 & 11 augustus - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

9 & 10 & 11 augustus

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

11 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Waarbenjij.nu lag er een tijdje uit vanwege onderhoud! Daarom heb ik de afgelopen twee dagen geen blogs geschreven. Dan doe ik nou maar even de blogs van drie dagen, in één keer.

9 augustus 2014

9 augustus, de verjaardag van Singapore!! Vandaag bestaat Singapore 49 jaar. Wij vieren dit door eerst lekker uit te slapen! ;p Rond 2 uur gingen we een lekker broodje kip eten in het centrum en even naar de supermarkt om wat laatste dingen te halen. We gingen vol goede moed om 3 uur naar het metrostation om met de metro, de Sentosa Express en een ander gek treintje richting Palawan Beach te gaan. Dit heeft ons uiteindelijk anderhalf uur gekost en om half 5 kwamen we dan eindelijk op het strand aan. We gaan even liggen, in het water en even muziek luisteren en het is alweer 6 uur. We gaan de grote wiebelende brug over naar het eilandje en daar zijn we op het Zuidelijkste punt van Azië, oftewel het "most southern point"! Hier vinden we ook de befaamde boom die bijna helemaal verticaal is en boven het water hangt. Valou en ik willen graag met z'n tweeën op de foto op de boom (voor onze Instagram natuurlijk) en we vragen een vrouw of ze een foto van ons wil maken met Valou's telefoon. Ze reageert niet heel enthousiast maar ze doet het wel. Wij klimmen en klauteren al op de boom en de vrouw begint foto's te maken. Als we eenmaal zitten en lief lachen komen er allemaal andere gekke mannen bij staan en op een gegeven moment staan ze met z'n vieren foto's van ons te maken alsof we celebrities zijn… Raar volk hier. Daarna gaan we weer met het openbaar vervoer terug en dat kost ons wederom anderhalf uur.. Je moet er wat voor over hebben! We gaan allebei snel douchen, na elkaar, en klaarmaken, en dat doen we binnen 15 minuten!!!! Nieuw record dacht ik zo. We pakken een taxi naar Marina Bay en gaan daar lekker bij de pizzeria eten. We zijn eigenlijk gekomen voor het vuurwerk maar het blijkt dat we daar te laat voor zijn…. Beetje jammer haha! We gaan nog even lekker ergens zitten, worden weer gestalkt door gekke mensen die met ons op de foto willen (het houdt ook echt niet op..) en een praatje willen maken. Deze schudden we uiteindelijk af door Nederlands met elkaar te gaan praten, waarop hij natuurlijk vraagt waar we het over hebben; "we're talking about you" "why?" "because you're kind of annoying us" "oh…" *ongemakkelijke stilte*. We hebben maar besloten dat eerlijk zijn demakkelijkste manier is om van zulke mensen af te komen! :P Daarna wilden we heel graag een ijsje halen maar dat was nog een hele zoektocht. Bijna alle ijszaken waren dicht, dus namen we maar de taxi naar Somerset. Daar was nog een ijszaak die we kenden, maar het was inmiddels al wel half 12… We rennen er naar binnen want er zitten nog mensen, wij blij! Blijkt het dat ze al gesloten zijn.. Dan halen we maar een bak Ben & Jerry's! Lekker wat van gegeten en nu gaan we weer slapen, welterusten!

10 augustus 2014
Dit was een heeeerlijk rustig dagje. We werden allebei rond 11 uur wakker en gingen rustig ontbijten. 's Middags gingen we fanatiek sporten en zwemmen! 's Avonds een cookingparty gehouden in de keuken met z'n tweeën en onze nieuwe speakers. We hebben nog gezellig op het balkon gezeten, heerlijk in het windje, en daarna zijn we lekker gaan slapen.

11 augustus 2014

Mijn wekker stond om 9 uur. Ik was al wat eerder wakker (wat hier veel vaker gebeurt door de wekkers van de andere meiden) en ging uit bed om me klaar te maken en te ontbijten. Zachtjes doen zodat ik verder niemand wakker maak.. Om 11 uur heb ik een casting in het SPH-building, weer zo ver, voor SHAPE-magazine. Deze heb ik al eerder gedaan, maar dat zal wel weer voor iets anders zijn geweest. Als ik daar zit te wachten komt er een man naar ons (ik zit met meerdere modellen) toe van Female Bride magazine. Ik denk natuurlijk; ik wacht even tot de castingdirector er aan komt die ik moet ontmoeten, want ik ben hier natuurlijk niet voor Female Bride! Hij wil me toch zien en na de Shape-casting, loop ik naar buiten en ontvang ik een berichtje dat ik woensdag een shoot heb voor Female Bride, dus lekker bruidsjurken showen woensdag!! Super leuk, weer een nieuwe ervaring. Verder zit ik thuis de hele dag te lezen op het balkon met een lekker windje. Ik ben zo moe, kan het echt niet begrijpen! Vanavond gaan we lekker koken en ik ga denk ik maar op tijd slapen, tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 19480

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: