15 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 15 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

15 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

15 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

WOW wat een lange en vermoeiende dag. Ik heb de L'Oréal show vandaag en ik moet om 7.45 in VivoCity zijn, een supergrote shoppingmall. Ik kom er aan en er is nog bijna niemand! Rond 8.30 gaan we de rehearsal (oefenen van de choreografie) doen en krijgt iedereen zijn nummer en plaats op het podium. Dan krijg ik te horen dat de show pas om 7 uur 's avonds is! Wat te doen al die tijd?! De show is een competitie tussen 8 upcoming talented make-upartists. Ze moeten in 20 minuten de make-up van hun model op het podium doen, terwijl er een jury rondloopt. Alle make-upartists willen even hun make-up testen, de hele look. Dit zou eigenlijk om 12 moeten zijn, maar mijn make-upartist is zo lief om het al rond 10 uur te doen! Ik had haar namelijk het verhaal uitgelegd dat Valou (Weemering, ook van Fresh) vanavond weg zou gaan en ik haar anders niet meer zou zien! Zo kan ik nog met Valou gaan lunchen en afscheid nemen, super gezellig :) ze heeft de make-up getest en het ziet er heeel gaaf uit, ik post binnenkort wel een foto op Facebook. Om half 2 moet ik er weer zijn en wordt mijn haar gedaan; de zijkanten worden ingevlochten en bovenop en achter touperen ze alles, dus ik zit nu nog echt als een grote klittenbol op de bank. Dan brengt Joanna (mijn make-upartist) de basis vast aan, zoals foundation en in dit geval een paarse eyeliner; de rest zal ze op het podium doen. Dan heb ik tot 6 uur de tijd om te doen wat ik wil dus ik ga even lekker bij Starbucks zitten; en iedereen kijkt me aan alsof ik gek ben, waarschijnlijk vanwege mijn haar en make-up haha! Als ik terug kom wordt de finishing touch gedaan en moet ik me omkleden. De haarstylisten gaan echt belachelijk slecht met ons haar om en spuiten er gemiddeld twee bussen haarlak per model in, blegh.. De show moest om 7 uur beginnen maar dit wordt uiteindelijk, fashionable late, half 8. Eerst moet de andere groep modellen, waarvan de make-upartists niet meedoen aan de competitie, hun show lopen. Daarna komen wij, en zitten we 20 minuten op een overbelicht podium terwijl de make-upartists onze make-up doen. De jury loopt ondertussen rond en er flitsen 100 camera's per minuut. Dan geeft elke make-upartist een heel korte presentatie van haar creatie. Daarna gaan we af, en lopen alle modellen nog een keer over de catwalk en doen we een finale met de prijsuitreiking. Helaas heeft Joanna niet gewonnen maar dat geeft niet, want het was een leuke dag en ze heeft iets heel moois gemaakt!! Het is inmiddels al 9 uur en dan komt het ergste; de make-up er af halen en het haar normaal krijgen. Dit eerste valt nog te realiseren maar dat tweede echt niet.. De haarstylisten zijn 'm gesmeerd, en gaan ons dus niet helpen alle bobby-pins eruit te halen, heeel asociaal. Met alle modellen staan we voor de spiegel en er liggen echt minstens 200 bobby-pins voor ons. Het haar van iedereen is getoupeerd en het is echt belachelijk hoe ze ons hebben behandeld, maar er valt niks meer aan te doen. Samen met Laura, mijn Hongaarse appartement-genootje, gaan we heeel snel wat eten; niemand van de crew heeft voor avondeten gezorgd! Daarna gaan we met de metro naar huis wat ook heel wat bekijks oplevert; twee dunne meiden met mega haar en een rood gezicht van de make-up. Eenmaal thuis is het al half 11 maar ik ga nog die-hard koken want ik heb me een honger, niet normaal! Nu is het alweer veel te laat en ga ik snel slapen, want morgen heb ik weer werk!

  • 16 Augustus 2014 - 10:20

    Annelot:

    Lieve Eva, je bent een topper!!!!
    Nog heeeel veel succes de laatste week!
    Gelukkig ben je straks weer thuis haha

    Dikke kus,
    Annelot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 19478

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: