16 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 16 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

16 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

16 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

16 augustus!! Dat betekent dat Sam jarig is; gefeliciteerd lief broertje, maak er nog een leuke avond van!!! ❤

Vandaag moest ik alweer werken! Zo ga je van 7 weken lang nog niet één keer per week werken naar 5 dagen achter elkaar, want morgen werk ik ook nog. Ik moest model staan bij een fotografiecursus, die werd gegeven door Ivan See. Met Ivan heb ik al eerder een testshoot gedaan! Ik werd om 8 uur door hem opgehaald bij Pacific Mansion, super handig, en van 8.30 tot 11.00 zou de cursus zijn. We ontmoeten de cursisten om 8.30 bij OneRafflesPlace (megamegamegagrote shoppingmall) en we gaan ook daar buiten shooten; waar iedereen ons dus kan zien. Ik doe vier verschillende outfits, met elke keer ertussen even een kleine pauze. 's Ochtends zijn er 7 fotografen, en ik doe een shoot met hun allemaal tegelijk, dus ze maken op het zelfde moment foto's van mij. Dat voelde even alsof ik heel bekend was en de paparazzi me op de hielen zat! Ivan bracht me ook weer terug en ik vroeg of hij me af wilde zetten bij de supermarkt; natuurlijk! Gelukkig, dan hoef ik niet heel dom nog een keer heen en weer te lopen. Ik doe even boodschappen en ga een uitgebreide lunch maken; als je er toch tijd voor hebt, waarom niet? Daarna ga ik even lezen. Dat vind ik hier echt heerlijk, om soms een momentje voor mezelf te hebben dat ik lekker mijn mobiel uit kan doen en helemaal kan opgaan in een boek, dan vliegt de tijd ook zo voorbij! Want om 4 uur wordt ik weer door Ivan opgehaald aan de voorkant van Pacific Mansion, deze keer ook om model te staan voor een fotografiecursus. Deze is echter op het strand en in bikini! Er zijn nu 5 fotografen, dus dat is al iets minder hysterisch. Weer doe ik vier "outfits" met tussendoor pauzes. Ik ben rond 8 uur thuis waarna ik lekker al het zand van me af kan douchen, eten kan koken en "Easy A" (film) kan kijken op aanraden van Valou! Wel raar, zo'n dag weer alleen zijn. Maar de tijd vliegt ook weer voor mij en zo is het nog 7 dagen voor ik naar huis ga...

  • 16 Augustus 2014 - 17:40

    Anita Huizing:

    Gefeliciteerd eva met je broer
    wat een leuk verslag weer
    gr anita herman leoniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 19458

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: