18 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 18 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

18 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

18 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Lekker dagje vrij weer! Ik kon helaas niet uitslapen (nooit gekund) en zat om half 9 alweer aan mijn ontbijt. Ik doe wel heeel rustig aan en begin met lezen in het boek "The Maze Runner". Ik ben zo alweer op bladzijde 100! Ik ga lekker douchen daarna en lunchen, en ga op naar Little India om een cadeautje voor Sam te scoren. Eigenlijk ben ik van plan om de hele dag in Little India rond te lopen, maar dit wordt uiteindelijk niks; het is leuk om er even een uurtje te kijken maar veel langer kun je je er eigenlijk ook niet vermaken. Ik besluit maar om naar Botanic Gardens te gaan, iets wat ik nog niet gedaan heb en waar ik wel heel graag heen wil. Botanic Gardens is een heeeeele grote tuin, met daarin allemaal verschillende soorten kleine tuinen, als Healing Gardens, Evolution Gardens, Foliage Gardens en een Rain Forest. Ik kom als eerst in Foliage Gardens, waar ik een heerlijk rustig bankje vind en ik weer een uur zit te lezen. Dan komt er een jongen bij me staan die hier fotografeert en begint een heel gesprek. Heel gezellig voor 10 minuutjes, waarna hij op de foto wil. Dat doe ik nog, maar daarna ga ik er echt vandoor; ik ben hier toch om iets van de tuinen te zien! Daarna ga ik naar de Evolution Gardens; hierin staat alles beschreven vanaf het allereerste begin, de eerste planten, en zo steeds verder naar het heden. Als laatste doe ik de Healing Gardens; de planten die daar staan hebben allemaal op een of andere manier een helende werking, er zijn verschillende gedeeltes. Een gedeelte voor je nek, schouders en hoofd, een gedeelte voor je romp en skelet en een gedeelte voor je ledematen. Als ik terugloop loop ik door het Rain forest, wat ook echt supermooi is! Ik ga hierna terug naar huis, langs de supermarkt, en lees verder weer de hele avond; heerlijk zo'n dagje vrij, morgen weer werken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 19461

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: