20 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 20 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

20 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

20 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Het is 20 augustus, en ik heb gisteren +5000 views bereikt. WOW, echt nooit wat ik verwacht had! Ik ben zo blij dat jullie allemaal lezen en ik word echt gelukkig van de leuke reacties. Ik ben nu, omdat ik toch echt bijna naar huis ga, een beetje bezig met alle laatste dingen doen, souvenirs halen, morgen voor de laatste keer naar het agency en dergelijke, en ik kan echt niet wachten om naar huis te gaan!! Het is natuurlijk echt superbijzonder en leuk om hier te zijn, maar ik mis iedereen in Nederland toch wel en ik heb zelfs weer zin om naar school te gaan....

Volgens mij was gister mijn laatste werkdag, dus de blogs zullen vanaf nu niet meer heel interessant zijn haha! Ik heb weer vanaf 11 uur tot 2 uur lekker gerelaxed in Botanic Gardens en ben daarna een "thank-you-kaart" gaan halen voor mijn housekeeper Thelma. Ze is zo aardig en lief en de andere meisjes doen soms zo ondankbaar of gemeen tegen haar, dat kan ik echt niet begrijpen! Daarna ging ik langs de supermarkt, probeerde weer alle verschillende pinautomaten en alleen bij degene met de duurste wisselkoers bleek mijne te werken.. Geeft ook niks, laatste keer pinnen nu! Daarna heb ik gekookt en 's avonds weer een film gekeken en lekker gelezen! Morgen begint het echt om voor te bereiden voor het vertrek :)

  • 20 Augustus 2014 - 18:02

    Chantal:

    Hoi Lieffie,

    Al bijna naar huis, snap dat je daar ook weer ontzettend veel zin in hebt.
    Het is echt heel erg leuk om je dagboek te lezen , heb het met veel plezier gedaan.

    Hoop jou (en de rest van de familie) snel te zien.

    liefs, Tal xxx

  • 21 Augustus 2014 - 07:59

    Paul Velthuis:

    Hallo beste Eva , eindelijk is het einde in zicht om je weer voor te berijden om naar Nederland af te reizen en je weer vertrouwd tussen je ouders en broertje en zusje samen te zijn .
    Heb je berichtjes altijd gevolgd en dat vond ik altijd leuk .
    Hoop dat ik je weer spoedig zie lachen als je weer in tukkerland ben en wens je een goede vlucht , gr. Paul .

  • 21 Augustus 2014 - 18:11

    Opa & Oma:



    hallo lieve eva,

    Gelukkig gaat alles goed met jou. Zondag ben je weer thuis, dan is oma ook weer tevreden.
    Ik natuurlijk ook. Op dit moment is het weer niet zo goed, maar dat went ook wel.
    Sam is inmiddels geopereerd en het gaat goed met hem. Hij slaapt veel.
    Mam heeft ons vandaag twee keer gebeld, dat alles goed is.
    Eva tot zondag. Bedankt voor al je mooie blogs. Het was altijd fijn om ze te lezen.

    Veel liefs van oma en opa.

    XXXXXXX

  • 21 Augustus 2014 - 20:08

    Dette:

    Hoi Eva
    Fijn dat je weer thuis komt !!!!
    Jammer geen blogs meer.
    Een goede reis.

    Liefs ger dette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 19459

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: