21 & 22 augustus - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 21 & 22 augustus - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

21 & 22 augustus

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

22 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

De laatste twee echte dagen hier heb ik ook achter de rug, morgen alleen nog inpakken en de laatste dingen doen en 's avonds eindelijk weer op naar Nederland!

21 augustus 2014
's Ochtends besluit ik dat dit dé dag is om souvenirs en cadeautjes te gaan halen! Vol goede moed ga ik op weg naar Chinatown, en ik heb nog geen tien stappen buiten het appartementencomplex gezet of het begin keihard te regenen, onweren, bliksemen.. Maar de buien in Singapore zijn zo, ze kunnen ook elk ogenblik weer over zijn. Als ik via het Chinatown metrostation op de souvenirtjesmarkt kom, staat iedereen daar opgepropt onder de overkapping; het is alleen maar harder gaan regenen. Ik riskeer een kort tripje door de plensbuien, als ik eenmaal onder een van de kraampjes ben kan ik via het "doorloopstukje" zo naar de andere kraampjes. Het blijkt toch nog moeilijker te zijn dan gedacht om leuke souvenirs voor iedereen te vinden.. Als ik de laatste souvenir koop, breekt de zon door en ziet het er totaal niet meer uit alsof het een minuut geleden nog keihard donderde en bliksemde. Daarna ga ik, tevreden met mijn souvenirs, rustig naar huis en ga ik koken en lekker chillen.

22 augustus 2014
's Ochtends om 3 en 5 uur werd ik wakker van mijn kamergenootjes die terugkwamen van een avondje stappen, en om 9 uur werd ik zelf wakker. Ik ging ontbijten, sprong daarna onder de douche en ging naar het agency voor de laatste keer. Ik had een doosje merci voor ze gehaald omdat ik niet wist wat ik er mee aan moest, en toen ik ze bedankt had kreeg ik twee hele droge knuffels. Daarna ging ik langs de MRT om mijn twee metrokaarten (een van mezelf, een van mama) in te leveren en daar kreeg ik zelfs nog al het geld terug van. Daarna ging ik naar een bookshop in Takashimaya (shoppingmall op Orchard Road) om de Harper's Bazaar September voor Valou te kopen, want zij staat er in!
Ik loop terug langs de H&M waar er een vrouw op me afkomt, die vraagt of ik model ben. Het is dezelfde vrouw die het al drie keer eerder heeft gevraagd, drie keer op dezelfde plek.. Zou ze een slecht geheugen hebben of gewoon wanhopig zijn? Ik vertel haar dus maar voor de vierde keer dat ik hier bén voor modellenwerk. "oh, bye". Terugweg ga ik langs de supermarkt en eenmaal thuis begin ik alvast met wat dingen klaar te maken voor morgen, spannend!! Ik heb nu wel heel veel zin om weg te gaan!! :)

  • 22 Augustus 2014 - 18:51

    Wella:

    Lieve Eef

    Het was een prachtig avontuur maar toch ook wel fijn dat je weer thuis komt, een hele goede reis en tot zondag

    Wella x

  • 23 Augustus 2014 - 09:34

    Demi:

    Hee eva,
    Hele goede terug reis !:)
    Groetjes Fam. De graas

  • 23 Augustus 2014 - 10:53

    Paul Velthuis:

    Hallo beste Eva , hoop dat je er veel van geleerd heb en het er fijne tijden mee mogen maken , dit kunnen ze je in ieder geval niet meer afpakken .
    Verder wens ik je een goede reis terug , m.v.g. Paul .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 19467

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: