9 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 9 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

9 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

09 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Deze blog is vandaag wat eerder dan normaal, want.... ik ga hier voetbal kijken vannacht!! Ik heb de vorige wedstrijd ook al gemist en wil heeeel graag weten of het Nederland gaat lukken om in de finale te komen! Omdat het hier 6 uur later is dan in Nederland, begint de wedstrijd hier dus om 4 uur 's nachts. Mijn wekker staat om 3 uur en daarna ga ik er heen. Maar vandaag heb ik ook nog leuke dingen gedaan! Ik was vrij dus ik had een gezellige laatste dag met mam samen. Eerst gaan we 's ochtends lekker uitslapen en rond twaalf uur vertrekken we naar Little India. Hier zijn zoo veel leuke kraampjes en winkeltjes! Alles is in heel mooie kleuren en het ziet er zo gezellig uit. We lopen hier even rond en willen ook nog naar een tempel gaan, maar eerst gaan we ergens wat eten. We zitten bij een Japans/Chinees restaurantje en bestellen brood wat we niet kennen, met curry/ketchup (?). Het blijkt heeeel lekker te zijn; een soort van lachmacun met tomatensaus. Omdat de tempel pas om 4 uur open gaat en wij er om half 4 al zijn, lopen we daar in de buurt nog wat rond. We komen hier twee meisjes tegen die Nederlands zijn en ook nog eens uit Twente komen! We raken wat aan de praat en zij zijn hier nog maar een halve dag; we vertellen hun dat ze zeker naar ChinaTown moeten gaan en naar Marina Bay. Om 4 uur lopen we de leuke tempel in en nemen we daar een kijkje. Daarna gaan we met de metro terug naar het appartement en pakt mam de laatste dingen in... Om 8 uur loop ik met haar mee naar buiten om een taxi te regelen, het afscheid daarna is natuurlijk moeilijk maar ik vind het ook wel een spannend idee dat ik vanaf nu alles zelf moet doen! Ik denk dat ik dit wel aan kan hoor, maar toch is het wel een test voor mezelf; is dit werk wel echt wat voor miJ? Ik denk het wel, en met dat ga ik afsluiten want ik ga nu lekker slapen! De wekker staat immers om 3 uur, slaap lekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 19460

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: