23 augustus 2014 - OP NAAR NEDERLAND - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 23 augustus 2014 - OP NAAR NEDERLAND - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

23 augustus 2014 - OP NAAR NEDERLAND

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

23 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Ja hoor, het is bijna zover! Na 7 weken en 5 dagen in Singapore ga ik vanavond voor 13 uur het vliegtuig in, terug naar Schiphol.

Vanochtend begon ik met heerlijk lang uitslapen (ahum, half 9) en ontbijten. Daarna ging ik de douche in om wel heerlijk lang te douchen! Toen moest het toch echt beginnen, mijn koffer inpakken.. Ik dacht dat het best snel zou gaan en dat het geen probleem zou zijn met alle spullen erin te krijgen maar dat viel nog vies tegen.. Elke keer vergat ik wat of zat er veeeel te veel in mijn koffer. Later kwam ik er gelukkig achter dat ik naast mijn handbagage ook nog een aparte tas voor mijn laptop mee kan nemen, waar dus ook nog heel veel in kon! Pfieuw, ik keek er namelijk niet naar uit om schoenen of kleding hier achter te laten... Daarna ging ik voor de laatste keer naar de supermarkt en ook voor de laatste keer op Orchard Road; toch wel raar dat ik hier nooit meer terug zal komen.. 's avonds heb ik zelfs nog gekookt en mijn cadeautje aan Thelma gegeven en nog een film gekeken. Nu ben ik bijna klaar, alleen nog mijn "vliegtuigkleren" aan..
Wat heb ik hier toch een avontuur beleefd, met ups en downs natuurlijk, maar het was echt een hele bijzondere ervaring. Ik wil jullie natuurlijk allemaal heel erg bedanken voor het lezen van mijn blog!! Ik waardeer het echt super erg, vooral de lieve reacties die ik elke keer weer zie! Dit zal de laatste blog zijn voor mijn Singapore-avontuur, ik ga het elke dag schrijven misschien wel missen? Wie weet kom ik jullie binnenkort weer lastig vallen met een nieuw avontuur, maar Maandag begint de realiteit weer; SCHOOL! Ik hoop dat ik jullie allemaal zie binnenkort, tot snel! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 19466

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: