25 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 25 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

25 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

25 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Deze dag begon echt slecht. Ik werd 's ochtends om 7 uur al wakker, ik had castings om 9:30, 10:30, 14:00 en 16:00. Ik voelde me helemaal niet goed en zat er nog steeds een beetje doorheen, dus ik stuurde Raymond, mijn boeker, een berichtje of ik niet een dagje thuis kon blijven. NEE, dat kon absoluut niet, alleen de casting van 4 uur kan verzet worden. Om 10 uur ging ik naar de 1e casting. Gelukkig was deze op een plek waar ik al een keer was geweest en was de vrouw die de casting deed heel erg aardig. Daarna heb ik lekker nog even wat gedronken op Orchard Road - even een fijn momentje voor mezelf! Ik ging naar huis en dronk een smoothie van alleen maar fruit, wat heel erg vult, veel meer dan je denkt! Dit was mijn lunch en daarna ging ik naar de casting van 2 uur. Wat hier heel fijn is, is dat heel veel castings dichtbij zijn, dus dat je ze kunt lopen (behalve naar het sph-building). Zo krijg je al heel veel beweging en door de zon zweet je veel, dat is ook goed voor je, zolang je goed blijft drinken. Na die casting ging ik naar huis en ging ik even lekker lezen. Rond 5 uur ging ik omkleden en klaarmaken, want om 6 uur kwam Valou! We gaan samen lekker uit eten bij een Italiaans restaurant in Orchard Central (een grote shopping mall), dus dat betekent pizzaaaaaa. Superfijn om een keer niet zelf te koken maar toch echt lekker te eten. Alleen een beetje jammer dat onze boekers Valou weer gingen stalken met last-minute castings voor in het weekend wat een beetje stress opleverde. Daarna hebben we nog even lekker door de shoppingmalls gestruind en in alle winkels gekeken. Nu ga ik maar gauw slapen want voor morgen staat er weer wat leuks op de planning, wel te rusten! :)

  • 26 Juli 2014 - 16:22

    Emanuella:

    Hey lieve Eef

    Jaja ook hier op Kreta volgen
    We je nog lang leve de wifi!
    Rot om te lezen dat je je niet goed voelde hoop dat dat nu beter is!

    Ik ben hartstikke trots op je dat je het allemaal in je uppie doet!

    Dikke kus en tot snel
    Wella

  • 26 Juli 2014 - 16:54

    Eva Roos:

    Hoi Eva,

    Zit ik toevallig tegelijk met mijn zus jouw blog te lezen.
    Wat een avonturen en dat helemaal alleen!
    Ik hoop dat je een paar leuke opdrachten krijgt en zo niet dan heb je het in ieder geval allemaal meegemaakt.

    Ik blijf je volgen.

    Groetjes en een dikke kus van ons allemaal.

    (gr)Eva xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 19494

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: