19 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 19 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

19 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

19 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Ik had weer een job vandaag! Maar alsnog wel een rustige ochtend, want het was maar een halve dag en het begon om 14.15. Ik kwam wel al weer vroeg uit bed (uitslaapproblemen) en begon in het tweede deel van The Maze Runner: The Scorch Trials, wat ik inmiddels alweer bijna uit heb! Om 1 uur heb ik geluncht en ga ik op weg naar de studio, wat wel een uur reizen is. Het scheelt dat ik er al eerder ben geweest, want ik heb al een casting met hem gedaan. De fotograaf is Ivanho Harling. Ik kom er rond 14 uur aan en kan direct in de make-up en het haar. Anderhalf uur later zit de make-up erop en komt het mannelijke model aan, zijn uiterlijk is binnen een half uurtje klaar. Dan kom ik er pas achter dat we op locatie gaan shooten, dus niet in de studio zelf! We gaan naar een prachtig bos in de buurt om de foto's te maken. Ik schiet drie foto's samen met de jongen, en twee alleen. Voor de laatste foto alleen moet ik hoog boven in een boom klimmen, super leuk!! Het idee van de foto's moest zijn dat we een stel waren verdwaald maar toch zelfverzekerd in het bos. Het tijdschrift is een oktober-issue, dus ik was "lekker" gehuld in wollen truien en rokken bij 35 graden. Ze brengen me daarna direct naar het metrostation en zo kom ik uiteindelijk weer bij Somerset station uit. Daar ga ik een ijsje halen bij de lekkerste ijsjeswinkel in Orchard Central, ze hebben hier oreo-ijs!! Daarna ben ik van plan om langs de supermarkt te gaan. Als ik langs een parkeer-uitgang kom, zie ik ineens een vrouw op de grond vallen. Eerst denk ik dat er niet veel aan de hand is want de auto die net langs komt rijdt gewoon door, maar als ze op de grond blijft liggen ga ik toch maar naar haar toe. Als ik eenmaal bij haar ben en ze draait zich om, zegt dat de slagboom haar op haar hoofd geraakt heeft, zie ik dat haar hele voorhoofd onder het bloed zit. Snel pak ik zakdoekjes om het te deppen maar het bloed stroomt aan een stuk door! De man in de auto die langsreed stapt uit en biedt gelukkig aan om met de vrouw naar het ziekenhuis te gaan; zo komt het alsnog hopelijk goed, maar ik schrok er wel even van! Daarna ga ik gewoon weer mijn boodschappen doen en naar huis om eten te koken. 's Avonds heb ik lekker een half uur met mam geskyped, "Confessions of a Shopaholic" gekeken en mijn boek uitgelezen! Hopen dat ik nu morgen wel kan uitslapen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 19503

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: