30 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 30 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

30 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

30 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Dit zou weer een lekker vrij dagje worden! Geen wekker, daar geniet ik toch zo van. Lekker lui kunnen blijven liggen. Rond 10 uur werd ik wakker en ging ik ook wel uit bed, want Valou en ik wilden vandaag naar Sentosa Beach gaan! We hadden nog geen sms-jes van castings of zo gehad dus we gingen er vanuit dat die er niet waren voor ons.. Helemaal aangekleed, ingesmeerd en met een ingepakte tas zaten we even te ontbijten en toen keken we eens naar buiten, want het klonk toch zo alsof er veel wind stond. Het bleek dat er niet veel wind stond, maar dat het echt keihard regende. En als het hier regent, dan kan dat heeeel hard gaan, zomaar uit het niets. Maar het kan ook zo weer overgaan! Met goede hoop wachtten we tot 12 uur, 1 uur... Het weer werd er niet veel beter op. Toen stuurden Natascha en Marleen ons een berichtje of we vanmiddag sushi met hun wouden eten in plaats van vanavond! Dit doen we als een soort afscheid omdat zij vanavond zijn vertrokken, terug naar Nederland. Rond 2 uur waren we bij Genki Sushi, een supermodern sushi-restaurant. Je bestelt je sushi per stuk via een iPad en een vliegtuigje op een rails komt het brengen; super leuk dus om elke keer wat nieuws te bestellen ;p! Daar hebben we even gezellig gezeten en toen nog door Orchard Central (shopping mall) gelopen. Toen we in de H&M waren werd ik ineens gebeld door een nieuwe boeker van het bureau, dat er een sms-je aankwam.. Ik was al niet zo heel blij toen ik dit hoorde maar nog minder blij toen ik het sms-je kreeg; om 5 uur heb je een casting!! Nou, zo denk je dus dat je een dagje vrij hebt, moet je alsnog naar een casting racen. Dus we gingen maar richting huis en ik pakte mijn spullen. De casting was gelukkig maar een kwartiertje lopen dus dat was niet zo erg. Op de weg erheen kwam ik een meisje tegen dat gister is aangekomen dus we liepen samen naar de casting. Het was een casting voor een merk van bruidsjurken. Toen we daar aan kwamen moesten we onze schoenen uitdoen voor we naar binnen gingen en daar mochten we bruidsjurken passen, gingen ze foto's en filmpjes van ons maken, super leuk!! Het is echt zo raar om jezelf, als 16 jarig meisje, daar in een spiegel in bruidsjurken te zien. Vooral omdat je daar zelf nog helemaal niet mee bezig bent en dan sta je ineens in Singapore in een bruidsjurk! Maar wel leuk om een keer te zien :) Daarna ging ik langs de supermarkt met het meisje samen en weer terug naar het appartement. Eerst gingen we Natascha uitzwaaien, toen ging ik snel terug naar het appartement om even te koken en daarna gingen we Marleen uitzwaaien. Nadat we Marleen hebben uitgezwaaid gaan Valou en ik even snel langs de supermarkt en halen we een bak Ben & Jerry's. In het appartement gaan we lekker een filmpje kijken, Despicable Me 2, terwijl we onze bak ijs leeg lepelen. Nu heb ik nog even geskyped met pap en mam en ga ik lekker slapen, gooodnight! :)

  • 30 Juli 2014 - 20:37

    Wella:

    Hey lieve Eef, dat willen wij ook …(tenminste Jelle en ik
    ;-)) sushi in een vliegtuig!! En die bruidsjurk hou nog maat even alleen voor de castings!

    Hier op Kreta warm en lui! Goed dat je blijft schrijven je maakt zoveel mee in maar 8 weken dat het een mooi 'document' voor later is (pfff zei oma)

    Tijd vliegt en wij ook, we blijven je volgen

    Kus Wella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 19490

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: