31 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 31 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

31 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

31 Juli 2014 | Singapore, Singapore

31 juli 2014, de laatste dag van de maand juli. Ik zit hier dus al gewoon een volle maand, 31 dagen, en ik heb er nog 23 te gaan. Ook al heb ik niet altijd veel te doen, de tijd gaat hier soms toch echt super snel, morgen is het alweer vrijdag, serieus?! Vandaag hadden Valou en ik een lange dag met veel castings. De eerste was al om 9.15 en, ja hoor, in het sph-building. 8.15 zitten we al in de bus, krijgen we een sms-je dat de stylist voor wie de casting is, Dolphin (wat een naaaam?!), pas om 9.45 zal casten.. Uiteindelijk zijn we hier wel blij mee want we zitten met de bus vast in de drukte van het ochtendverkeer. We zijn hier heel snel weer weg en reizen naar de volgende verre casting, deze is voor Catalog Magazine. We zijn al snel op de goede straat, maar dan nog het nummer vinden. Het is 20 en we zien ergens een grote 20 aan een gebouw hangen. Dan moet dat het toch zijn?! Het is een of ander vies appartementen-gebouw van 20 verdiepingen, het kan toch niet dat we hier een casting hebben.. Nadat we een vrouw gevraagd hebben blijkt het het gebouw aan de overkant te zijn, dus er zijn 2 nummer 20's? Zal wel.. Hier zijn we even snel tussendoor blijkt wel, want de casting duurt nog geen minuut. Daarna gaan we even naar huis om te lunchen en om half 3 nog een casting, deze is voor Wow, en Men's folio magazines, dus voor 2 magazines. Hier kunnen we ook zo weer weg. Ik ga verder alleen terug want Valou heeft nog een andere casting. Ik ook, maar mijne is pas om half 6 's avonds. Eerst ga ik even naar het agency om nieuwe compcards op te halen, maar zoals het ook bijna niet anders kon hebben ze deze nog niet uitgeprint.. Ik krijg een paar snel-uitgeprinte-zwart-witte-compcards mee en daar moet ik het maar mee doen. Op het agency vraag ik ook nog even mijn opties voor shoots na, dat doe ik elke keer als ik hier ben. Een optie betekent dat de fotograaf je misschien wil gebruiken voor een bepaalde shoot, en je graag die datum beschikbaar wil houden. Meestal zet hij meerdere modellen in optie; je zit dan bij een soort laatste selectie en dan kiest hij uiteindelijk iemand uit. JJ (de boeker van de shows) vertelt me dat ik twee shows hebt geboekt, een op 14 augustus en 1 op 15 augustus. Superleuk!! Ik ga naar de casting toe en heb het gebouw al best snel gevonden. Het was wel 45 minuten lopen maar dat zie ik dan weer als mijn workout voor vandaag :) bij mij is het vaak nog een beetje het probleem om de ingang van het gebouw te vinden. Dit klinkt makkelijker dan het is. Het zijn grote vierkante blokken met heel veel ramen, maar een duidelijke ingang? Ho maar. Na zo'n 10 minuten zoeken vind ik eindelijk een ingang met een lift en trek ik snel mijn hakken aan. Ik ga naar de 5e verdieping en ontmoet daar de fotograaf, die me meeneemt naar zijn studio op de 7e verdieping. Daar maakt hij eerst gewone polaroids en daarna ook nog voor een kwartiertje ongeveer foto's in zijn studio. Het is zo al best laat en ik ga terug via Orchard Road, waar ik even mijn openbaar-vervoerkaart oplaadt en de winkels afstruin. Ik ga naar huis en ga lekker koken. Gister heb ik niet zo lekker geslapen, dus ik kruip heerlijk mijn bedje in. 晚安 ! (= welterusten in Mandarijn, één van de hoofdtalen van Singapore :))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 19491

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: