3 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 3 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

3 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag was de eerste echte dag! Na niet echt lekker geslapen te hebben gaat de wekker om 9.00 uur en spring ik onder de douche. Ik krijg een smsje van Raymond dat ik om 12.00 uur mijn foto's voor in mijn boek op moet halen en om 14.00 uur heb ik de eerste casting! Mam en ik pakken voor het eerst de metro, die heel erg makkelijk werkt. Je koopt een soort ov-chipkaart waar je geld op moet zetten, en hier moet je mee in- en uitchecken. We hoeven maar een paar haltes te reizen naar de drukkerij en daar liggen de foto's al klaar. Hier betaal je 10 S$ (1 Singapore dollar (S$) = 58 Nederlandse centen) voor 10 foto's, dat is dus heel goedkoop! Daarna gaan we naar mijn eerste casting hier, die voor een merk is wat best wel groot is! Om 2 uur moeten we in een heel mooi gebouw zijn, het SPH Centre. Het is er lekker koel en mama blijft beneden wachten terwijl ik naar de 4th floor ga. Hier moet ik even wachten, daarna bekijken ze mijn boek en maken ze een paar foto's en kan ik weer gaan. In de metro zien we dat een van de tussenstoppen naar ons dichtstbijzijnde metrostation Little India is. Hier willen mam en ik graag even kijken dus we stappen uit. Je hoeft maar een straat over te steken en je staat al tussen de fruitkraampjes waar mensen achter zitten met een stip midden op hun hoofd. Ook maken ze kransen van echte bloemen; heeeel erg mooi. Na een tijdje lopen we toch weer terug naar de metro want ik ben nog heel erg moe van de jetlag. Op Somerset (het metrostation dat voor ons het dichtst bij is) komen we aan en we lopen naar boven, je loopt zo in een keer OC binnen, dit is een van de grootste shopping-malls in Singapore. Hier hebben we afgesproken met Eline, die een paar uur later dan wij in Singapore is aangekomen, zij zit ook bij Fresh. Wat zijn we blij om elkaar weer te zien!! Met z'n drieën gaan we wat eten in OC en lopen we nog even door de stad. Daarna rusten we even uit in het appartement en gaan we 's avonds heerlijk zwemmen in het zwembad beneden. Als we een taxi voor Eline hebben geregeld, want zij slaapt in een ander appartementencomplex, gaan mam en ik even lekker douchen. 's Avonds skypen we met pap, Sam en Anna en voor de eerste keer met opa en oma! We vinden het fijn om te horen dat alles goed met iedereen gaat. Het is hier nu 12 uur dus ik ga nog even wat lezen, omdat ik nog niet echt kan slapen door de jetlag. Morgen post ik weer een nieuwe blog over wat ik die dag gedaan heb! :)

  • 04 Juli 2014 - 12:18

    Emanuella:

    Hoi Eef en Nicole,

    Wat leuk om te lezen dat het goed gaat en jullie dus tussendoor ook nog tijd hebben om dingen te zien! Ik kijk uit naar je volgende blog,

    dikke knuffel uit een warm en zonnig Hengelo

    wella xx

  • 04 Juli 2014 - 17:14

    Monique En Demi De Graas:

    Hoi eva en Nicole wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. De manier van schrijven is erg leuk en je ziet jullie zo rondreizen in die grote stad.
    Geniet er goed van .
    Groetjes vanuit en erg warm Oldenzaal puf puf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 19516

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: