15 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 15 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

15 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

15 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Daar ben ik weer! Ik denk dat vanaf nu de blogs allemaal een beetje hetzelfde zijn, tenzij ik binnenkort een job heb. Valou en ik hadden om 10 uur de eerste casting! Het was iets meer dan een half uur lopen dus we dachten, dan gaan we een klein uurtje van tevoren weg... Uiteindelijk kwamen we om half 10 al aan bij de locatie, maar we konden wel direct naar binnen, daarna stonden we om 5 voor 10 al weer buiten, nog voordat we eigenlijk de casting zouden hebben! Toen hebben we even in zo'n grote mall uitgerust en wat gegeten, want dit mag niet als je bijv. onderweg bent met de metro.
Terwijl we rustig zaten te eten en mensen te spotten kregen we een smsje dat we om 1 uur nog een casting hadden! We zochten uit hoe we er heen moesten en daarna gingen we op weg. We pakten de metro waardoor we 1 keer moesten overstappen en toen nog een half uur lopen. We liepen door superleuke straatjes die wat ouder waren, en heel leuk gekleurd! Toen we bijna bij de casting waren kwam er een vrouw achter ons aan rennen die ons riep, zij was de castingdirector! Ze wou net lunch gaan halen, maar ze was zo lief om met ons mee te lopen en de casting nog even snel voor haar lunch te doen. Ze maakte een paar polaroids en we konden al weer gaan. Zo gaan trouwens alle castings hier: je stelt je voor, laat je boek zien, ze vragen vaak hoe oud je bent en waar je vandaan komt, ze maken polaroids (foto's zonder extra make-up of haar) en je mag weer gaan. Toen we terug liepen kwamen we langs een tempel waar net een ceremonie bezig was. Er waren 2 mannen die verstopt zaten in een drakenpak (zo'n Chinese draak). Deze mannen gingen dansen op trommel en bekkenmuziek. Daarna gingen we even langs de Singtel want ik moest nieuw internet halen en langs de supermarkt. Daarna hebben we heeerlijk een kleine 2 uurtjes aan het zwembad gelegen en gekookt. 's Avonds hebben we Awkward teruggekeken en nu ga ik lekker slapen, slaap lekker en eetsmakelijk! :)