18 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 18 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

18 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

18 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag was weer een druk maar heel leuk dagje! Ik lig nu ook heeeel vermoeid op bed dus een superlange blog zal dit niet worden. Vanochtend begonnen we om half 11 met een casting. Deze ging heel snel en we konden daarna gauw weer weg. We gingen richting de metro om met deze naar de volgende casting te gaan, het was denk ik een kwartiertje lopen naar het dichtstbijzijnde metrostation. We liepen met onze paraplu op onze rug, tegen de zon, dus we hadden niet door dat ons kamergenootje (de gekke die om 5 uur thuiskwam) achter ons liep. Op een gegeven moment zag ik haar schoenen en zei tegen Valou dat ze ons achtervolgde. We stopten even omdat Valou haar veters moest strikken, toen liep het meisje eerst door maar kwam ze terug. Ze vroeg: 'Are you guys going to the metrostation?' 'Uh, yes' 'Okay I just follow you' Dus ze bleef achter ons lopen, zei helemaal niks en toen het metrostation eenmaal in zich was trok ze een sprintje zodat ze van ons af was. Raaaar. Na de tweede casting, die bij The Shoppes at Marina Bay was, een mega groot winkelcentrum, liepen we daar nog even rond en daar hebben we ook wat lekkers gegeten en gedronken. Verder waren we voor de hele dag vrij! Rond 4 uur gingen we lekker even aan het zwembad liggen en later kwam Natascha er ook nog gezellig bij. Om half 6 gingen we naar boven, douchen en klaarmaken, en daarna uit eten in het parkje hier vlakbij, samen met Valou's ouders. 's Avonds gingen we met de taxi naar Marina Bay om hier gezellig rond te lopen en de mooie lichtjes 's avonds te zien. Het was echt prachtig! We dachten dat er een heeel groot jazz-concert was geweest, maar dat bleek een klein podium te zijn met zo'n 50 mensen er om heen, iets minder spectaculair dan we hadden verwacht! We gaan met de taxiboot terug over de Singapore River; superleuk! Zo zie je alle gezellige cafeetjes langs de rivier die je normaal gesproken nooit zou zoeken. Nu ben ik echt super moe en ga ik zo lekker slapen, welterusten! :)