23 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 23 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

23 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

23 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Na weer een nacht slecht geslapen te hebben werd ik vroeg wakker door het gekuch, gekreun en gesteun van mijn stinkende, zieke kamergenootje. Alles aan haar ruikt naar vies zweet, maar als ik het slaapkamerraam openzet doet zij deze zo snel mogelijk weer dicht. Ik blijf toch nog even lekker liggen om wat te lezen, want ik heb maar een casting vandaag en die is om 2 uur. Tot half 10 lig ik in bed en dan ga ik lekker ontbijten. Ik bedenk me dat ik wil gaan sporten en daarna even ga zwemmen, zodat ik na die tijd kan douchen. Als ik net mijn sportkleren aan wil gaan doen komt Thelma de kamer binnen: 'Evva, Evvvva (zoals ze mijn naam uitspreekt), Raymond on the phone for you' Raymond belt om te zeggen dat ik onmiddelijk naar het agency moet komen omdat hij en JJ mijn 'walk willen checken'. Ik zeg dat ik nog even moet douchen; dat is helemaal prima zolang ik er maar binnen 30 minuten ben. Oke, opschieten dus. Supersnel pak ik mijn spullen, spring ik onder de douche, kleed ik me aan en race ik naar het agency. Daar ben ik nog geen 10 minuten of ik kan weer gaan; werk aan je armen, je bent stijf. Oke oke oke, rustig maar. Op de weg terug ga ik even langs Watsons (een drogist/apotheek) om melatomine te halen, zodat ik wat beter kan slapen. Ook haal ik alvast avondeten. Rond 12 uur ben ik alweer thuis en ga ik nog even op bed liggen. 1 uur moet ik echt weg naar de casting dus ik ga naar de bushalte. Ik stap op een andere halte over en als ik daar in de bus zit kom ik Natascha tegen! We moeten naar dezelfde casting, heel gezellig dus :) Als we bij de casting aankomen (hij is voor een show van Puma), moeten we wachten en wachten en uiteindelijk zijn er wel zo'n 30 modellen (jongens én meisjes). Het is een groot zooitje, we moeten compcards inleveren en op die random volgorde moeten we allemaal een stukje lopen. Uiteindelijk duurt het al met al zo'n drie kwartier en kiezen ze serieus van alle mensen, er drie uit voor de show. DRIE. En daarvoor laten ze ons zo lang wachten.. Ik ga terug naar het appartement en ga lekker een film kijken, ik ben bezig om alle Harry Potter films overnieuw te kijken, ik krijg er ook nooit genoeg van! Vanavond niet skypen, want pap, mam, Sam en Anna zijn nu onderweg naar Sardinië voor een weekje welverdiende vakantie. Ik ga nu maar eens naar bed, kijken of het slaaptabletje werkt en of ik door het gesnotter van mijn kamergenootje heen kan slapen...

  • 25 Juli 2014 - 07:46

    Paul Velthuis:

    Hallo beste Eva , wat een leuke verslagen allemaal je ben er wel druk mee en het is zeker afzien dat je moet ruiken naar zweetlucht van andere mensen ik weet wat het is .
    Verder een heel fijn verblijf , groetjes Paul .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 19499

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: