7 & 8 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 7 & 8 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

7 & 8 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

08 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag maar weer een 2 in 1 blog omdat ik het gister weer eens vergeten was! Komt denk ik door alle drukte hier.

7 augustus 2014
Mijn dag begon met een fitting voor L'Oreal. Ik moest er om 12 uur zijn dus ging om 11 uur weg. Ik kwam er aan en moest even wachten, daarna gingen we met alle modellen naar een kamer met een heel groot bureau erin waar allemaal kledingstukken op lagen. Elk model kreeg een kledingstuk toegewezen en dit moesten we aanpassen. Alles was helemaal goed, foto's waren gemaakt, totdat we allemaal naast elkaar stonden en de directrice (ofzo?) het niet goed vond dat ik zo veel bedekt was; ik had namelijk een broek en een top met lange mouwen aan. Ik moest nog een half uur blijven en uiteindelijk werd er beslist om een andere top te laten komen. Hallo, als de oplossing zo makkelijk is.... Daarna ging ik gelijk door naar een testshoot met fotograaf Ivan See. Binnen anderhalf uur hebben we 6 verschillende looks gedaan, en ik moest zelf mijn make-up doen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Daarna ging ik met Valou naar Chinatown en nog door naar Little India. Superveel gedaan dus op een dag! 's Avonds 'Frozen' gekeken en lekkkker chocola gegeten :)

8 augustus 2014
Vandaag hebben we blijkbaar vrij! Er staan geen castings, fittings of shoots op de planning dus kunnen we (hopelijk) een heel dagje lekker doen wat we zelf willen. We gaan eerst even naar Orchard Road om wat te shoppen en te lunchen en om 3 uur pakken we de taxi naar het strand. Daar gaan we lekker liggen en op zoek naar "DE boom". Er is een boom op Sentosa die over het water hangt, dus verticaal. Daar willen we heel graag een keer opzitten en een foto van onszelf maken!! We zoeken en zoeken maar kunnen hem niet vinden. Wel klimmen we op rotsen en voelen we ons net weer kleine kindjes. Als we een van de vele eilandjes in de zee willen gaan verkennen en we in een gedeelte rondlopen wat een beetje bebost is zien we op ongeveer 10 meter afstand een man staan in een string. Iel, mannen en strings... niet zo'n goede combinatie. Hij maakt gekke foto's van zichzelf en op een gegeven moment doet hij zijn string zelfs uit! We weten niet hoe hard we terug naar het water moeten rennen, brrrr. We gaan naar huis en koken eten en vanavond hebben we een supergezellige avond langs de rivier gehad!! Nu gaan we lekker slapen want morgen is het weer een drukke dag; het is National Singapore Day, de 49e editie! Slaap lekker :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 19519

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: