12 & 13 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 12 & 13 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

12 & 13 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

13 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Deze blog schrijf ik even weer twee in één omdat gister niet zoveel aan was! Dan plaats ik liever in een keer een langere blog dan twee keer korte verhaaltjes :)

12 augustus 2014
Dit was een rustig dagje! Ik heb heerlijk uitgeslapen en eigenlijk de hele dag niks gedaan! Even aan het zwembad gezeten, boodschappen gedaan en 's avonds hebben Valou en ik samen pasta gemaakt. Ons kamergenootje waardeert onze kookkunsten ook want alles wat we over hebben schuift zij zo naar binnen :)

13 augustus 2014
Mijn wekker stond vroeg vandaag, om 7 uur. Maar ik was al wel eerder wakker want Valou's wekker stond om half 6, en die van ons kamergenootje om 6 uur.. Lekkere vroege ochtend dus. Om 8.45 moet ik in de studio zijn, op de vijfde verdieping van het sph-building. Ik ben er precies om kwart voor negen en als ik uit de lift stap bel ik de styliste van de shoot, zoals in mijn smsje stond. Ze is er nog niet zegt ze, ik moet maar wachten waar ik nu ben. Er komt om 9 uur nog een ander model, en we zitten uiteindelijk tot 9.10 te wachten tot ze er eindelijk is. Dan gaan we wel bijna direct in haar en make-up. Ik krijg een look met veel mascara en veel blush op mijn wangen maar daar blijft het ook wel bij. Mijn haar wordt eerst gekruld en daarna getoupeerd tot er niks meer van over is, wat betekent 'hermione granger' haar, dus pluis pluis pluis. Ik hijs me in mijn eerste trouwjurk en het foto's maken gaat echt heel snel. Elk shot duurt ongeveer 5 minuten om te maken! Ik doe twee foto's samen met een ander meisje en 3 foto's alleen. Om half 1 sta ik alweer buiten, het ging echt super snel! Ik spreek met Valou af om te lunchen, aangezien ze vrijdag weg gaat en ik morgen en vrijdag shows heb, dus we weten niet of we elkaar nog veel zien! Na het lunchen gaan we even langs het appartement en daarna gaan we naar Marina Bay. Eerst lopen we door het Marina Bay Sands Hotel en zijn we heeeel nieuwsgierig naar het uitzicht op de 57e verdieping bij de infinity pool! We sneaken de lift in en blijven er in staan tot er iemand naar de 57e verdieping gaat, en dan sprinten wij er ook snel uit. Wauw het uitzicht is hier zooo mooi! We kijken over heel Marina Bay uit en kunnen Indonesië zelfs zien liggen. Het is inmiddels al weer 6 uur dus we gaan avondeten bij een Italiaan in Shops at Marina Bay Sands (een winkelcentrum). Daarna lopen we naar de Gardens By the Bay. De tuinen bij Marina bay dus; als we er aan komen is het als schemerig (het wordt hier heel vroeg donker) en een half uur later, om kwart voor acht, is het helemaal donker. Een stem die door het hele park klinkt kondigt aan dat er een lichtshow is! Een kwartier lang liggen we op onze rug in de lucht te staren naar hoe de bomen worden verlicht, heeel rustgevend. We vallen bijna in slaap en besluiten maar naar huis te gaan. De metro is of een half uur lopen of een uur in de rij staan voor een lift.. Wij kiezen voor de taxi, als luxediertjes :) zo zijn we binnen tien minuten thuis. We gaan snel douchen en ik probeer mijn haar uit te borstelen. Nu gaan we weer lekker slapen, morgen is het weer showdag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 19521

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: