17 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 17 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

17 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

17 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Vanochtend had ik weer een job! Mijn wekker stond om 7 uur maar ik werd om half 6 alweer wakker; mijn kamergenootje had zo veel gedronken dat ze het nodig vond om het licht in de kamer aan te doen.. Nog ongeveer drie kwartier slaap meegepakt daarna en toen werd ik om 8 uur alweer opgehaald voor Pacific Mansion. Weer een hele tas met kleren, schoenen en make-up mee want voor deze fotografie-cursussen moet ik dat allemaal zelf verzorgen. Er zijn weer 7 fotografen en we shooten weer buiten OneRafflesPlace. Deze keer zijn de fotografen best wel heeeel irritant en ik word er bij het vierde (en dus laatste) shot echt gek van. Op een gegeven moment schreeuwen er vier tegelijk "Ewa, Ewa" (zoals ze mijn naam uitspreken) "look here, hold it hold it hold it hold it hold it hold it hold it LOOK HERE EWA", dus ik zeg maar dat ik niet in 4 camera's tegelijk kan kijken. Daarna willen ze dat ik ga lachen, wat ze de hele dag al vragen, maar ik vind het echt vre-se-lijk om op modellen-foto's te lachen, en al helemaal als de fotografen me zo irriteren. Gelukkig ben ik om 11 uur alweer klaar en brengt Ivan me terug, hij zet me weer af bij de supermarkt. Ik ga direct even boodschappen doen en wat avondeten halen. Verder zit ik thuis een beetje de hele dag verder te relaxen. Ik lees het boek "Toen ik je zag" van Isa Hoes uit, het gaat over haar man, Antonie Kamerling, die zelfmoord heeft gepleegd, echt een heel mooi boek! Verder heb ik, serieus, al wat voor school gedaan; ik heb een college van Robbert Dijkgraaf voor biologie gekeken. Het heet "Het allerkleinste" en gaat over cellen die bestaan uit moleculen, moleculen die bestaan uit atomen, atomen die bestaan uit deeltjes, enzovoort enzovoort. Eigenlijk voelt zoiets voor mij helemaal niet als school omdat ik het heel interessant vind! Daarna ga ik de was doen en rond 6 uur eten koken en daarna een film kijken. Vanavond skype ik nog even met Lars, lees ik denk ik nog even en morgen kan ik eindelijk weer een dag lekker uitslapen!!

  • 18 Augustus 2014 - 14:50

    Paul Velthuis:

    Hallo beste Eva , nog gefeliciteerd met je broertje Sam , ik heb je berichtjes allemaal gelezen best wel een drukke week achter de rug verder wens ik je nog een fijne week en zie je dan misschien volgende week weer in Oldenzaal .


    groetjes ; Paul Velthuis .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 19512

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: