7 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 7 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

7 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

07 Juli 2014 | Singapore, Singapore

7 uur ging onze wekker al! De eerste casting was namelijk al om 9 uur, voor het tijdschrift Cleo. Ik kwam er te vroeg aan dus er was nog niemand, de deur zat zelfs nog op slot.. Dus toen ben ik maar naar de toilet gegaan om me nog wat op te frissen voor ik naar binnen ging. Om 9 uur stipt stapte ik het kantoor binnen en moest ik nog even wachten. Daarna werden we (ik en 3 andere meiden van Mannequin) meegenomen naar een kamertje, moesten we onze portfolio laten zien en werden er wat snapshots gemaakt. Daarna gingen we naar de hal en wilden ze filmpjes van ons maken. We moesten poses voordoen waarvan wij dachten dat ze bij het thema pasten; ze lieten ons voorbeelden zien van een Australische editorial die ze na wilden maken. Het waren een beetje 'ongemakkelijke, sporty poses'. Ik moest als eerst en had geeen idee wat ik moest doen, dus ik deed maar wat. Uiteindelijk wilden ze van mij nog een filmpje maken in het kamertje en daarna mocht ik gaan. Goed teken..? Geen idee. De Aziaten laten werkelijk niks merken van wat ze van je vinden. Ze kijken je aan met een beetje een emotieloze blik en zeggen: "Photo from the front, 45, profile": Front is voorkant, 45 is in een hoek van 45 graden met de fotograaf en profile is helemaal van je zijkant. Daarna liepen mam en ik samen met Natascha (ook van Fresh en Mannequin) terug naar het appartementencomplex terwijl het ineens heeeeel hard begon te regenen, maar wij waren natuurlijk te eigenwijs om voor dat kleine stukje een taxi te nemen. Helemaal natgeregend kwamen we dus in het appartement aan. Om 10 over 11 namen we weer met z'n drieën een taxi naar casting twee en drie. Deze waren in het zelfde gebouw: Rond half 12 een casting voor Pedro, een schoenenmerk en om 12 uur een casting voor Charles & Keith, ook een schoenen- en tassenmerk. Dit ging allemaal best snel en rond 1 uur waren we weer buiten. Toen hebben mam en ik samen de metro gepakt en zijn we naar Marina Bay gereisd. Daar aangekomen gingen we als eerst in een heel grote mall: "Shoppes at Marina Bay Sands" en hier waren weer alle winkels die je je maar kunt bedenken. Daar hebben we wat gedronken bij een koffietentje en toen gingen we Marina Bay verkennen. We liepen over de Helix Bridge terug en langs de Singapore Flyer; een heel groot reuzenrad. Toen waren we bij de Promenade MRT, maar terwijl we in ons boekje over Singapore keken, zagen we dat er ook nog Gardens by the Bay waren. We besloten uiteindelijk om toch nog even te gaan kijken en wat hadden we een spijt gehad als we dit niet hadden gedaan! Het waren prachtige tuinen met veel bloemsoorten die je nog nooit gezien hebt. Als je naar het gebouw liep waar de tuin omheen gebouwd was, dan waren daar ook nog veel leuke dingen te doen. Je kon bijvoorbeeld in kassen waar verschillende klimaten waren nagebouwd. Hier wilden we nog heel graag in maar we hadden helaas geen tijd meer.. We zijn toen maar op weg naar huis gegaan en met veel moeite hebben we de juiste bus gevonden. Eenmaal op het metrostation zijn we van daaruit naar het agency gelopen en heb ik alles met mijn Singaporese SIM-kaart geregeld. Daarna gingen we nog even boodschappen doen en hebben we 's avonds spaghetti gemaakt. Dit hebben we lekker opgegeten en daarna nog even wat gelezen en gezellig geskyped met Mauro (eigenaar van Fresh). Het is hier nu 22:50, dus we gaan nog even de laatste dingen voor bereiden, morgen is er weer een nieuwe dag met castings!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 19495

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: