8 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 8 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

8 juli 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

08 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Vanochtend moest ik om 11 uur bij een casting zijn. Om 9 uur sprong ik onder de douche dus we waren lekker op tijd. We gingen met de metro naar de casting en we hadden het al snel gevonden. Ik ging naar de 7e verdieping waar ik even moest wachten en al heel snel ook weer klaar was. De casting was voor een editorial voor Prestige Pin Magazine. Mam en ik wachtten daarna beneden even op Marleen en we gingen samen weer richting Somerset. Hier konden we nog even lekker in de kamer en aan het zwembad zitten want de volgende casting was pas om half 4. Hier gingen we ook met de metro heen, deze casting was voor een print shoot van Paragon Shopping Mall. Hier kwam ik aan en zag ik zo'n 20 modellen, jongens en meisjes, buiten wachten. Hier duurde het dus even voordat ik aan de beurt was. Ik kwam beneden en mam zat buiten te wachten, daarna gingen we weer verder. De laatste casting was om half 6 op het agency en het was voor een bruids-shoot. Dit duurde ook even want de klant was er uiteindelijk pas om 6 uur, maar het wachten was heel gezellig met de drie andere meiden uit Nederland. Daarna ben ik naar huis gegaan en hebben mam en ik met Eline wat gegeten bij Senki Japanese Restaurant. Hier hebben we voor het eerst echt Japans gegeten met hele gekke soep en sushi en kleefrijst en alles er op en er aan. Sommige dingen waren heel smerig, zoals de gelei die van vis was gemaakt, ik kreeg er zo'n beetje kokhals-neigingen van. Later die avond ging ik samen met mama, omdat het haar laatste avond was, nog wat drinken in het Kim Seng Park! Hier waren super veel leuke restaurantjes en terrasjes waar je kon zitten en de eigenaar van de bar gaf ons twee gratis drankjes, het was heel gezellig :) nu liggen we lekker op de kamer en ga ik zo slapen. Deze blog is niet zo lang omdat ik moe begin te worden, wat een goed teken is want dan ben ik van de jetlag af! Slaap lekker:)

  • 08 Juli 2014 - 19:42

    Demi, Twan, Det En Monique:

    Hee Eva,

    Wat een mooie verhalen allemaal, die we ongetwijfeld ook nog van Nicole zouden horen.
    Hier is het ook lekker weer vandaag alleen wat minder..
    Heel veel plezier nog daar en geniet er van !

    Groetjesss :)

  • 09 Juli 2014 - 13:10

    Chantal:

    Hoi Eva,

    nou ik snap ook eindelijk hoe het werkt (tenminste een beetje).
    Wat een avontuur en wat vertel je het ontzettend leuk allemaal.

    Ik maak me als peettante wel zorgen over de katholieke opvoeding want ik ben de controle helemaal kwijt maar daar hebben we het bij thuiskomst wel over (haha).
    Geniet er van en blijf schrijven.
    dikke kus, Tal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 19511

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: