16 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 16 juli 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

16 juli 2014

Blijf op de hoogte en volg Eva

16 Juli 2014 | Singapore, Singapore

En weer een dag vol met castings gehad vandaag! Het is wel heel vermoeiend. We stonden alweer om 7 uur op en de eerste casting was om half 10, in het sph-building, zucht. Er werden een paar snapshots gemaakt en we konden gelijk weer gaan. We reisden door naar de volgende casting; deze was om 11 uur. Hier moesten we even wachten en werden er foto's gemaakt in een studio. Volgens mij was het heel commercieel want we moesten lachen, wat altijd een beetje raar voelt voor ons. Wij zijn namelijk gewend om strak in de camera te kijken, een beetje met je ogen te knijpen, dus lachen voelt heel onnatuurlijk! Daarna gingen we terug naar het appartement om even op bed te gaan liggen, want wat zijn we moe! Om 2 uur gaat toch echt de wekker en we moeten naar de laatste casting. Dit wordt uiteindelijk 40 minuten lopen. Dit lijkt heel ver en dat is het ook wel, vooral in de hitte, maar we proberen zoveel mogelijk te lopen omdat het gezonder (en goedkoper) is dan altijd met het openbaar vervoer gaan. Bezweet komen we in de straat van de casting aan en we zien nummer 51 al, hier moeten we zijn. Valou kijkt nog even op haar telefoon en krijgt een smsje: Sorry, casting at 3 pm is cancelled. Wat zijn we chagrijnig!!! Helemaal hierheen gelopen, drie kwartier lang in de hitte en de casting gaat niet door! Hadden ze dat niet even wat eerder kunnen laten weten ?! We lopen met een beetje een rothumeur weer terug richting huis. Als we op een gegeven moment een beetje ons richtingsgevoel kwijt zijn, staan we even stil langs de weg en komt er een vrouwtje naar ons toe, ze lijkt me niet groter dan 1,40. Ze heeft commentaar op onze korte rokjes, want daar kijken vieze oude mannen naar. Ze vraagt waar we vandaan komen en begint over voetbal en allerlei andere zaken die er niet toe doen.. Al met al staan we wel bijna een kwartier met haar te praten. Of, nouja, zij praat eigenlijk tegen ons en wij zeggen niet echt wat terug. We proberen weg te lopen en ze biljft praten en praten, maar op een gegeven moment pakken we echt door en lopen we gewoon weg. Wat maak je zo toch rare mensen mee!
We gaan langs de supermarkt om boodschappen te doen en 's avonds maken we wraps. We zijn nu heel erg moe.. ik kruip lekker om half 10 mijn bedje in en vertrek naar dromenland! :)

• 16 Juli 2014 - 19:39

Monique De Graas:

He eva
    Wat balen vandaag zeg. Het blijft leuk om je verhalen te lezen, wat je al niet ziet en meemaakt onderweg . Lijkt me geweldig. Iets waar je later nog met plezier aan terug denkt. er worden veel foto's van jou gemaakt maar maak je zelf ook nog foto's van dingen en gebeurtenissen om je heen.
    Veel plezier nog en lekker van genieten.
    Groetjes de graasjes

• 16 Juli 2014 - 20:17

Anna Bus:

Hoi lieve zus ! Ik mis je wel hoor ! Stom dat die casting niet door ging, maar je doet het super goed !

Xxx Anna