1 & 2 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 1 & 2 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

1 & 2 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

02 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Oeps, gister weer vergeten te schrijven! Komt denk ik toch door alle drukte hier. 's Avonds merk ik pas hoe moe ik ben en val ik vaak snel in slaap. Dan doe ik nu maar even 2 in 1.

1 Augustus 2014
Wow het is al weer Augustus, en het is vrijdag! Deze dag is voor mij uiteindelijk een beetje saai. Mijn wekkertje gaat rond 9 uur want om 11 uur heb ik een casting. De casting gaat super snel en ik ben ook zo weer thuis. De rest van de dag doe ik eigenlijk niks; beetje films en Victoria's Secret shows kijken en even naar de supermarkt. In de avond even skypen en daarna lekker slapen, want morgen shooting dag!

2 Augustus 2014
Mn wekker gaat vroeg, om 8 uur. Om 11 uur moet ik in de studio zijn en het is nog een eindje reizen. Maar als ik daar aan kom, precies om 11 uur, ben ik de eerste. Dat is hier heel normaal; laat aankomen. Meestal gaan ze daarna ook nog eens rustig beginnen met een ontbijtje. In dit geval is het vieze rijst dus ik sla maar even over.. Rijst als ontbijt?! Daarna ga ik in de make-up. Er is een vrouw die doet haar, make-up én styling! Ze geeft me iets om aan te doen; een lange zwarte jurk die de zijkant bloot laat. De eerste beelden die we gemaakt hebben zijn volgens mij wel mooi geworden! Om 1 uur kwam er een ander meisje en toen hebben we een shot samen gedaan en daarna nog wat singles. Toen zag de make-upartist ineens een interessant plaatje op internet wat ze graag op mij wil namaken, of dat mag. Ja hoor waarom niet?! Ze begint met allerlei schminkdozen tevoorschijn te toveren en schildert grote paarse cirkels om mijn ogen die ze inkleurt en met geel maakt ze ee bloemetjes van. Ook krijg ik een paarse driehoek op mij neus en een zwart skelettengebit. Ik moet er dus uitzien als een schattig skelet of zo denk ik ?! Ook krijg ik iets, euh, "bijzonders" om aan te doen. Een soort constructie van leren banden met twee skelethanden die als bh zouden moeten functioneren, waar je dus doorheen kunt kijken. Hallo, ik ben minderjarig?! Ik trek het toch maar braaf aan, krijg nog vlechtjes in mijn haar en een sombrero op mijn hoofd en het feest is compleet. Snel doe ik de shoot en dan ben ik ook zo weer klaar, maar alleen een beetje jammer dat dit waarschijnlijk totaaaaal niet bruikbaar is voor mijn boek. We shall see. Toen ben ik naar huis gegaan en heb ik snel wat gegeten en nog een Harry Potter film gekeken. Goodnight voor nu! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 19489

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: