3 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 3 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

3 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Echt een heeeerlijke dag gehad vandaag!! Lekker geslapen en rond 9 uur gaan ontbijten. Langzaam onze spullen gepakt en rond 12 uur zijn we even langs de supermarkt gegaan, om alle boodschappen weer in te slaan! Ook gaan we lekker lunchen bij abc met een broodje kip; het is hier zo fijn om soms even brood te eten! Omdat het brood in de supermarkt echt niet te eten is en de bakkers hier heel duur zijn eet ik eigenlijk (bijna) nooit brood, alleen als ik dus ergens ga lunchen! We pakken daarna onze spullen en zijn zo klaar voor een dagje strand! We nemen de eerste taxi die langs ons appartementencomplex rijdt en zo komen we aan op Sentosa. We gaan naar Siloso Beach, naar de Mambo Beach Club. Hier pakken we twee bedjes en gaan we eerst even super chill liggen. Na een tijdje gaan we het water in en lopen we een rondje langs het strand. We worden hier wel echt niet normaal veel bekeken, vooral omdat er niet zoveel mensen in bikini/zwembroek zijn! Ze zitten vaak met hun kleren aan, aan het strand. We dobberen heerlijk in de zee en gaan daarna weer terug naar onze bedjes. We pakken onze spullen en om 5 uur huren we voor een uur Paddleboards bij een tentje. We moeten in een bepaald gebied blijven en daar zijn nog meerdere mensen die ook aan het paddleboarden zijn. We horen ze elke keer Spaans of zo praten, maar als we hen vragen hoelaat het is zegt een van hun: '5 uur 57'. Dus ik riep direct: 'Waar komen jullie vandaan?!' Blijkt het dat het drie zussen uit Curacao zijn en dat ze gewoon Nederlands kunnen, super leuk! Zo leer je echt veel nieuwe mensen kennen, dat is een van de leukste dingen hier. We leveren na een uur netjes ons surfboard weer in en dan gaan we even douchen en omkleden. We gaan lekker avondeten bij de Mambo beach Club en willen dan een taxi terug pakken, rond 7 uur. Blijkt het bij het taxipunt echt niet normaal druk te zijn. Dan besluiten we om er maar eentje te bellen, dan kost het maar wat meer, we staan hier inmiddels al minstens een half uur. Alle lijnen zijn bezet, en als je er eindelijk door komt, krijg je te horen dat er geen taxi's zijn... Er zijn alleen grote taxi's die 43 dollar kosten, terwijl ons ritje meestal maar 12 dollar is... We ontmoeten drie mensen uit Italië en die willen wel een grote taxi met ons delen! Kost het ons uiteindelijk 20 dollar, wij zijn blij! We kiezen een punt "in het midden tussen onze eindbestemmingen" (wat betekent 2 minuten naar hun hotel, 15 minuten naar ons hotel, want wij zijn toch gekke domme modelletjes die het niet snappen :p) en daarna lopen we naar huis. Nu zijn we heerlijk thuis en fris gedoucht (ja, nog een keer). Lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag!

• 03 Augustus 2014 - 20:23

OPA & OMA:

Hoi Eva,

Leuk om al die blogs te lezen,SUPER !!!!!!!

Wat maken jullie veel mee daar in Singapore. Dit uitstapje van je bureau kunnen ze je in ieder
    geval niet meer afnemen. Bedankt voor de blogs. We lezen ze met plezier. Maak maar veel fo-
    to's . Na je vakantie gaan we ze mooi bekijken en een dvd van maken.
    Doe de groeten aan al je vriendinnen daar en tot de volgende blog.

Veel liefs

OPA EN OMA.

• 04 Augustus 2014 - 06:23

Paul Velthuis:

Hallo beste Eva , ik heb al je blogs gelezen en wat een mooie tijd heb je daar met leuke foto`s .
    Je moet nog een paar weekjes en dan weer fijn naar huis , hoop je dan weer te zien en de groetjes van mij je grote fan Paul, doeii