4 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 4 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

4 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

04 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Vandaag was het weer niet zo'n hele spannende dag. Ik had een casting om 10 uur 's ochtends dus mijn wekker ging om 8 uur. Ik ging samen met twee andere meisjes van mijn bureau uit het appartementencomplex naar de casting. Het was ongeveer een half uur reizen. Om 9 uur gingen we weg, voor de zekerheid wat eerder, maar we kwamen er om half 10 al aan. Zo waren we om 10 uur al weer klaar met de casting! Super fijn. Ik ging naar huis en ging een lekkere smoothie maken van vers fruit als lunch. Verder heb ik een beetje op de bank gezeten en wat gelezen, filmpjes gekeken. Rond 5 uur kwam Valou thuis en zijn we naar de supermarkt gegaan. Daar heb ik nog even gecheckt of er al een magazine ligt waar ik in sta, maar voor zover ik weet zijn ze nog niet uit. 's Avonds gaan we lekker koken en een avondje chillen. Ik kom er achter dat mijn mobiel oplader kapot is dus ik ga maar op tijd slapen.. Kan ik nu nog door met mijn 72% en morgen een nieuwe halen!

Ik wil trouwens iedereen echt heel erg bedanken voor het lezen van mijn blog!! De views stijgen echt met de dag. Ik had deze blog in eerste instantie bedoeld voor de mensen die heel dicht bij mij staan zoals familie. Je maakt best veel mee en door zo'n blog kan je het makkelijk in een keer verspreiden! Ik ben er achter gekomen dat veel meer mensen het lezen dan ik had verwacht. De reacties die ik krijg vind ik echt superleuk! Ik reageer er niet altijd op maar dat betekent niet dat ik het niet lees. Het betekent heel veel voor me als ik jullie lieve aanmoedigende en steunende berichten lees en ik word er echt heel blij van!!! Heel erg bedankt allemaal!! :)

  • 04 Augustus 2014 - 17:00

    Dette:

    Eva, je bent een kanjer. Leuk on je blog te lezen.
    Het is hard werken voor jou.....
    Succes . Gr. Ger dette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 19531

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: