5 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 5 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

5 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

05 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Drukke dag vandaag zeg! In eerste instantie staan er twee castings (12 uur en 3 uur) en een fitting (8 uur :o) gepland. Om 11 uur, op weg naar de eerste casting, krijg ik een berichtje dat er nog een casting bij komt: om half 5. Lekker volle dag dus. De eerste casting is voor whole9yards, dit is een kledingmerk. Ik krijg vier verschillende setjes kleding aan, waarin ze foto's van mij maken. Nu ik dit zo zit te typen lijkt het echt al zo lang geleden! Daarna ga ik terug naar het appartement en haal ondertussen even een zwembrilletje en een oplader. Een zwembrilletje zodat ik baantjes kan trekken zonder zere ogen te krijgen en een oplader omdat mijn eigen oplader kapot is gegaan.. De tweede casting is voor een show, van een onbekend merk. Ik ben hier samen met Katya, een ander meisje van mannequin. We zitten uiteindelijk een uur te wachten en met z'n tweeën haasten we naar de volgende casting, om half 5. Deze casting is voor L'Officiel. Ik ben hier al een keer eerder geweest en we zijn ook binnen 2 minuten, als het niet korter is, weer klaar. Dan ga ik naar huis om even wat te eten en uit te rusten. Ik heb echt geen zin om nog naar de fitting te gaan, maar ik zal wel moeten.. Om 7 uur ga ik met tegenzin weg en loop ik naar Orchard Road, waar de fitting in een van de grote gebouwen plaatsvindt. Ik ben er al eerder geweest dus het is makkelijk om te vinden. Er zijn nog 5 andere meiden. De fitting is voor een show/presentatie van morgen, voor Juicy Couture. Hier heb ik heel erg in het begin, ik denk in de 2e week, een casting voor gedaan. We krijgen allemaal drie outfits (er zijn drie rondes) en er wordt ons een volgorde verteld. Ze maken foto's van ons met nummertjes aan onze kleren zodat we het kunnen onthouden. Om half 10 was ik weer thuis, best laat dus. Nu heb ik even met mam geskyped en wat gelezen en ga ik slapen; morgen showtime!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 19527

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: