14 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 14 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

14 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

14 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Alweer 14 augustus!! Wow, over 9 dagen ga ik naar huis. Vanochtend ging mijn wekker om 9 uur en om 11 uur moest ik op de locatie van de show zijn. De show is voor Club Monaco, een kledingmerk. Het kledingmerk is verspreid over heel de wereld, zelfs in Europa. Als ik aankom blijkt dat ik het enige vrouwelijke model ben en dat er nog een man is. We zijn dus de hele dag met zijn tweeën. Ik dacht dat het echt een show zou worden waarbij je op een catwalk loopt, maar dat is dus helemaal niet zo. Er is een soort showroom achter de winkel waar van 2 tot 5 het Monaco-event is. Hier komen dus drie uur lang mensen van de pers, belangrijke stylisten of mensen uit het vak binnenlopen die naar de kleding gaan kijken. Ik krijg vier outfits, net als de jongen. Het is de bedoeling dat we de mensen de outfits showen en een beetje een praatje met ze maken. Heel leuk en aardig; kort samengevat heb ik drie uur lang op hakken van maat 40 gelopen (ik draag maat 37) en gepraat met het meisje van de catering, die er na een half uur eigenlijk ook wel genoeg van had. De mensen bleven maar foto's maken en zeuren en "grappig" doen, maar dat hoort ook bij het vak! Ik heb in een dag nog nooit zo vaak gehoord hoe jong 16 jaar wel niet is, volgens mij heeft iedereen het afzonderlijk tegen me gezegd. Er staan echt heeeerlijke hapjes op tafel, waar ik met de kleding van Club Monaco aan natuurlijk niks van mag eten! Als ik dan klaar ben, om 5 uur, val ik ook direct aan op de biscuitcupjes met nutella er in, wat smaakt dat goed!! Ik meet met Valou om iets na 5 buiten op Orchard. Samen lopen we nog even door de winkels daar en passen we wat dingen, het is inmiddels alweer Valou's laatste avond in Singapore! Morgenavond gaat ze weg maar ik zie haar waarschijnlijk niet meer door mijn idioot vroege calltime. Even een gezellig laatste avondje van maken dus! We gaan nog langs de supermarkt en even wat eten en nu liggen we al heerlijk op onze kamer, een beetje niks te doen. Ook wel eens fijn! :)

  • 15 Augustus 2014 - 10:23

    Emanuella:

    Hoi eef

    Jeetje gaat echt supersnel zeg ... nog maar 9 dagen, heb je zin om terug te gaan? Voor het weer hoef je het niet te doen hoor brrrrrrr het lijkt wel herfst in Nederland.

    Super stoer dat je het vol hebt gehouden al die tijd! En 16 jong... ach het is maar hoe je het bekijkt toch? Blaren op je voeten van de te grote schoenen?

    Tot snel, kus
    wella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 19493

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: