6 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu 6 augustus 2014 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eva Bus - WaarBenJij.nu

6 augustus 2014

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

06 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Showdag vandaag jaaa! We hoeven er pas om half 2 te zijn dus ik heb een lekkere vrije ochtend. Rond 10 uur ga ik naar het zwembad en ga ik heerlijk een half uurtje baantjes trekken. Helemaal opgefrist ga ik weer naar boven en ga ik lekker douchen en mijn spullen pakken. Ik maak wat te eten om mee te nemen en ben klaar om te gaan. Om half 2 beginnen we (bijna) direct met de rehearsel = oefenen voor de show. Dit is best wel bijzonder want de meeste shows lopen altijd heeel erg uit. De choreografie voor de show is heel simpel; je loopt naar je blok, gaat er op staan, moet een beetje mooi zijn en in de camera kijken en dan mag je terug lopen, na het seintje. Dit doen we drie keer, elke keer met een andere outfit. De show is voor Juicy Couture, maar het is meer een presentatie voor de nieuwe collectie. Er zullen mensen van de lokale pers en belangrijke mensen uit de Singaporese fashion-industrie aanwezig zijn. Om 3 uur gaan we de make-up en het haar in. De haarstylist ziet het drama alweer aankomen: mijn haar krullen. Mijn haar zakt namelijk direct uit nadat het gekruld is. Met veel pijn en moeite draait ze het na het krullen snel in een paar knotjes waardoor de krul beter zou moeten blijven zitten. Om 6 uur gaan we even eten en om 7 uur komt de eerste ronde voor de pers. Hierbij doen we maar een outfit, maar staan we wel best lang, zodat de mensen goed foto's van ons kunnen maken. Om 8 uur begint de show (OP TIJD!) en doen we de drie verschillende rondes. Er is een live band dus de sfeer is heel goed! De mensen hebben het gezellig met een hapje en een drankje en maken veel foto's van ons. Daarna ga ik vlug naar huis want het is inmiddels al 9 uur. Rond 10 uur kom ik thuis terug en is het super gezellig! Er is een modellen-kook-feestje in de keuken met een muziekje en gefilm en gedans. Na dit gezellige minifeestje hebben Valou en ik een hele melige avond op de bank. Nu ga ik lekker slapen want morgen weer veel te doen! Slaap lekker:)

  • 06 Augustus 2014 - 21:11

    Emanuella:

    Hey Eef,

    Goed te lezen dat je lekker in je vel zit.

    Wij alweer terug in Nederland twee weken Kreta waren heerlijk! En dat haar … tja zullen de busgenen vrees ik zijn, als ze bij de kapper mijn haar leuk hebben gedaan hangt het thuis alweer strak naar beneden ;). Heb jij ook foto's van de show? Ben heel benieuwd!

    Tot snel, dikke kus

    Wella

  • 07 Augustus 2014 - 12:20

    Ria En Theo:

    Hallo Eva,

    Leuk om je verslagen te lezen.
    Het is bijzonder dat je zover van huis werkt. Veel succes en veel plezier.

    Groetjes Theo en Ria

  • 07 Augustus 2014 - 18:36

    Annet Ter Horst & Family :

    Hi Eva!!! We vinden je blogs hartstikke leuk. We kunnen ons dan een beetje een voorstelling kunnen maken hoe je leeft in het modellenwereldje. Natuurlijk vorige week direct de Cosmogirl gekocht. Ties en Sterre hadden je al gezocht en zeiden dat je er niet in stond! Door je funky roze kapsel hadden ze je niet eens herkend, lachen! We vonden het geweldige foto's en uiteraard hebben nog veel mensen je foto's moeten bewonderen. Hopelijk krijg je nog een paar leuke drukke weken waarin je veel ervaring kunt opdoen en leuke mensen ontmoet. Maar vergeet vooral niet te genieten!!!!!
    Greetz en heel veel liefs van ons allemaal, Annet xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 19488

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 12 Juli 2015

Paris Oui Oui

01 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Singapore!

Landen bezocht: